Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Общество

Вземи в gLOG
20 Май 10, 14:31 / Автор: jiveya.com
Повишава се интересът към поръчки на цветя през интернет
Интересът към поръчки на цветя през интернет бележи стабилно нарастване през последните месеци. Това показват данните на най-модерния онлайн бутик за цветя и аранжировки jiveya.com, който отчита ръст в продажбите с 21 процента.
Интересът към поръчки на цветя през интернет бележи стабилно нарастване през последните месеци. Това показват данните на най-модерния онлайн бутик за цветя и аранжировки jiveya.com, който отчита ръст в продажбите с 21 процента.

В дните преди началото на баловете запитвания и поръчки за предстоящите празници има основно за бутикови букети и аранжировки-уникати. Роднините и приятелите на абитуриентите се стремят да намерят онзи букет или комбинация от цветя, която да бъде без аналог и обикновено в унисон с тоалета на младежа или девойката. „Всеки ден има поръчки за букети и аранжировки, които да бъдат уникални. Много от абитуриентите искат те да бъдат с екзотични цветя - като орхидеи или антуриуми, но често се интересуват от дизайнерска изработка на цветни комбинации от рози и комбинации с тях” – смята Вергиния Димитрова – главен флорист на „Jiveya.com”.

В последния месец търсенето на цветя през интернет се увеличава. Има три основни групи хора, които се възползват от услугите на онлайн магазина “Jiveya.com”. В първата група попадат основно мъже, които обикновено нямат много информация за цветята и тяхното послание и разчитат на професионалния съвет на специалистите от студиото за цветя и аранжировки. „Това е много лоялна група клиенти, които след първата поръчка обикновено отново доставят цветя чрез нас. Съдейки по информацията, която получавам от тях – това са представители на бизнес средите у нас, млади хора и на средна възраст с добри доходи и вкус към красивото”, споделя Вергиния. Във втората група попадат всички онези българи, които живеят извън пределите на страната и изпращат цветя на близките си у нас. Те са разнородни – има и мъже и жени, поръчват обикновено по-скъпи аранжировки и стриктно следят дали подаръкът им е доставен навреме. Третата група са клиентите, които поръчват цветя за доставка извън София, както и в близките до България страни.
„Най-много поръчки има около големите празници, но не това е в основата на нарастването на интереса към доставката на цветя през интернет. Културата на българина за пазаруване онлайн се подобрява, като е много важно и качеството на предлаганата услуга.”-смята Вергиния Димитрова. Според нея, въпреки икономическата ситуация в страната, това е пазар, който има перспективи за развитие. Доказателство за това са данните за 21 процентен ръст на продажбите, които отчитат за посления месец от jiveya.com.

Бележки за редактора:

„Живея” е бутиково студио за цветни аранжировки, което управлява онлайн магазина “Jiveya.com” . Ето какво споделят създателите на проекта : „Ние вярваме, че „да живееш” означава да имаш отворени сетива за света около себе си – за прекрасните ухания на дъжд, на пролет, на ...любов. Да имаш онази емоция, която ти отваря очите за детайлите, за мъничките неща, които правят престоя ни тук смислен.”

За повече информация – Вергиния Димитрова, тел. 0878 300 722 , office@jiveya.com

За Контакти:

Вергиния Димитрова, тел. 0878 300 722 , office@jiveya.com

Източник:
www.jiveya.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1771