Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Туризъм

Вземи в gLOG
25 Май 10, 17:37 / Автор: PR Agency Anettevents
„Сол Мелиа България” откри официално новия летен сезон 2010
С официална пресконференция, на която присъстваха журналисти от България и Румъния, „Сол Мелиа България” постави във Варна началото на новия летен сезон.
С официална пресконференция, на която присъстваха журналисти от България и Румъния, „Сол Мелиа България” постави във Варна началото на новия летен сезон. Компанията е част от „Сол Мелиа” - водеща хотелска верига за ваканционни пътувания, трета сред хотелските компании в Европа и 12-та най-голяма верига в света. На пресконференцията присъстваха Хосе Мануел Наваро, Управляващ директор на „Сол Мелиа България”, Мария Шишкова, Директор продажби и маркетинг на „Сол Мелиа България” и Антонио Арнедо, Генерален мениджър на хотел „Мелиа Гранд Ермитаж”. Според споделеното от управляващия екип на „Сол Мелиа България” стана ясно, че интересът на компанията е да се привлекат все повече както български, така и туристи от Румъния, Сърбия, Гърция и Македония. На поставените въпроси за бъдещи планове

г-н Наваро отговори изчерпателно като не скри интереса на компанията към разработване и управление за в бъдеще на хотели и в Румъния, както по черноморския бряг, така и в Букурещ. На въпросите за реакциите на управлението по време на криза той сподели с удовлетворение, че към момента плановете за брой клиенти се изпълняват успешно като се е наложила малка адаптивна промяна на цените. Г-н Наваро подчерта, че в никакъв случай компанията не би си позволила да се поддава на дъмпингови операции, тъй като „Сол Мелиа България” държи на качеството на предлаганите услуги и удовлетвореността на клиентите си. От своя страна Мария Шишкова сподели, че гордост за компанията са последните две престижни награди получени през миналата година. Първата от тях е за „Сол Луна Бей Ризорт”. За 2009 г. хотелът попада в групата на 99-те най-предпочитани хотела според оценките на гостуващите, публикувани в сайта HolidayCheck.com. Всяка година порталът, който е най-големият и влиятелният от този вид, публикува носителите на своите специални награди в ТОП 99 на хотелите по света. „Сол Луна Бей Ризорт” е единственият български хотел намерил място в престижната ранглиста. Втората награда е за хотел „Мелиа Гранд Ермитаж”. На традиционната 13-та поред престижна церемония по връчване на Годишните награди на Българската Хотелиерска и Ресторантьорска Асоциация (БХРА), “Мелиа Гранд Ермитаж” получи наградата за най-добър петзвезден ваканционен хотел в България за 2009 година. През 2010 г. „Сол Мелиа България” очаква над 60,000 туристи. Според предварителните резервации преобладават гости от Германия, Великобритания, Русия и Румъния, като делът на българския турист се увеличава в пъти с всяка изминала година. Наред с услугите за всички предпочели за своите ваканции „Сол Мелиа”, в хотелите от веригата ще се организират и няколко стотин лични и корпоративни събития. Специално за откриването на новия летен сезон 2010, „Сол Мелиа България” организира в хотел „Мелиа Гранд Ермитаж” първото по рода си испанско Чилаут Парти, на което туроператори от цялата страна, корпоративни клиенти и приятели на компанията почувстваха невероятния дух на „Сол Мелиа”. Събитието предложи уърк шоп, на който гостите получиха актуална информация за предстоящите новости във всички хотели на веригата. Живи „замръзнали” фигури – сервитьори, камериери, готвачи, пиколо посрещаха гостите в типичните униформи на хотелската верига и в унисон с рекламните визии на „Сол Мелиа”. Испански ритми завладяха всичките над 200 присъстващи – испанско фламинго и испанско трио музиканти пристигнали специално за събитието от Испания, нагорещиха атмосферата до краен предел. Целият екип от аниматори от всички хотели на веригата в България предложиха невероятно шоу от танци и музикални изпълнения, което задържа гостите до малките часове на деня.

ПОВЕЧЕ ЗА „СОЛ МЕЛИА БЪЛГАРИЯ”

"Сол Мелиа" е водеща хотелска верига за ваканционни пътувания, 12-та най-голяма верига в света и заема трето място сред хотелските компании в Европа.
Компанията е създадена през 1956 г. от Габриел Ескарер Хулиа и е базирана в Палма де Майорка. „Сол Мелиа” управлява над 300 хотела с 85 хил. легла в 30 страни под седем марки - Meliа Hotels & Resorts, ME by Meliа, TRYP Hotels, Sol Hotels, Paradisus Resorts, Sol Meliа Vacation Club и Innside. „Сол Мелиа България” управлява общо 5 хотела на Черноморското крайбрежие: "Мелиа Гранд Ермитаж" в к.к. „Златни пясъци”, „Сол Луна Бей Ризорт” в Обзор, "Сол Несебър Бей", "Сол Несебър Маре" и „Сол Несебър Палас” в Несебър. Това са 4-ри и 5-звездни хотелски комплекси с общ капацитет от над 2000 стаи, което се равнява на повече от 35% от капацитета на международните хотелски вериги по българското Черноморие. Мандатът за развитие на "Сол Мелиа България" включва разширяване на дейността и в съседни държави като Румъния, Сърбия, Гърция и Македония.

За Контакти: office@anettevents.com

Източник:
PR Agency Anettevents

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

3.1888