Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Търговия

Вземи в gLOG
03 Юни 10, 07:26 / Автор: Jiveya.com
Jiveya.com участва в представянето на новата колекция на Lizzo
Jiveya.com участва в представянето на новата колекция на испанския бранд Lizzo, познат у нас с изключителното качество на предлагания текстил. Бутикът за цветя осигури аранжировки за гостите на събитието, организирано от официалния представител на марката за България – „KA-TE”.
Jiveya.com участва в представянето на новата колекция на Lizzo
Бутикът за цветя осигури аранжировки за гостите на събитието, организирано от „KA-TE”

Jiveya.com участва в представянето на новата колекция на испанския бранд Lizzo, познат у нас с изключителното качество на предлагания текстил. Бутикът за цветя осигури аранжировки за гостите на събитието, организирано от официалния представител на марката за България – „KA-TE”.

По покана на „KA-TE” екипът флористи на „Живея” изработи индивидуални подаръци за всеки от присъстващите, съобразени със стила и материята на представяната колекция на Lizzo. „Преди да подготвим изненадите от цветя, се запознахме с новия каталог на испанската фирма – с използваните материи и цветовите решения. За нас беше предизвикателство да намерим синхрона между нашите цветни аранжировки и уникалното качество на текстила на компанията. Затова заложихме както на традиционни за българския усет цветя като роза и гербер, но подбрахме и по-специалните: антуриум, орхидея и кала. Както колекцията на Lizzo предлага възможности за комбинация на модерното с класическото, така и нашите композиции, по мнението на гостите, успяха да ги спечелят с умерена предизвикателност и стил.”, смята Иван Димитров от Jiveya.com.

След края на представянето на колекцията на испанския бранд, гостите бяха запознати с дейността на Jiveya.com и възможностите за доставка на цветя във всяка точка на страната, както и в съседните държави. Онова, което отличава флоралните композиции на „Живея” е опитът да се намери посланието на „живеенето” чрез цветята. Всеки букет, всяка кашпа или аранжировка, е с внимателно подбрани цветя, които са в хармония и се допълват, смятат от екипа на Jiveya.com. Според тях – трябва да се знае повече за посланието и енергията на цветята, защото не всяка комбинация е подходяща. По тази причина от бутиковото студио препоръчват, когато подаряват цветя от Jiveya.com, посетителите на интернет магазина да се запознават предварително с описанието на цветните композиции.

Бележки за редактора:

„Живея” е бутиково студио за цветни аранжировки, което управлява онлайн магазина “Jiveya.com” . За последния месец цветната къща отчита 21 процентен ръст в продажбите. Очаква се до края на годината „Живея” да отвори два магазина в центъра на столицата, където да предлага аранжировки от цветя - българско производство, както и собствен внос от Холандия и Етиопия.

За Контакти:

Вергиния Димитрова, тел. 0878 300 722 , office@jiveya.com

Източник:
jiveya.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1123