Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Информационни технологии

Вземи в gLOG
18 Юни 10, 13:10 / Автор: www.saba.com
Saba променя начина на обучение и процеса на оценка на служителите с новия модул Saba Collaboration Suite
Saba Collaboration Suite позволява споделяне на знание в бизнес общности и управление на процеса на представяне на служителите. Oбединява Saba Live за бизнес социални мрежи и Saba Centra за уеб конференции от корпоративен клас.
В средата на месец юни Saba анонсира решение за сътрудничество в реално време и корпоративна бизнес социална мрежа - Saba Collaboration Suite. Новият модул позволява споделяне на знание в бизнес общности и управление на процеса на оценка на представянето на служителите.

Saba Collaboration Suite обединява Saba Live за бизнес социални мрежи и Saba Centra за уеб конференции от корпоративен клас.

Saba Live ще интегрира данни от личния профил на служителя, информация за компетенциите и опита му, обратна връзка за представянето му в подобни на Twitter съобщения, обучение и анализ на данни от работната среда. Saba Live ще включва Уеб 2.0 средства като - дискусионни форуми, активности, wiki, блогове, стена подобна на Facebook, микро-блогове, списъци с ресурси и бързи връзки.

Saba Centra е решение за виртуално обучение, което пресъздава истинска интерактивна класна стая. Позволява достъп до онлайн срещи и уебинари независимо от мястото – десктоп, браузер, мобилни устройства (Apple iPhone and iPad). Включва VoIP без допълнителни такси и позволява осъществяаването на срещи дори в отдалечени места със слаба интернет връзка.

Основните предимства на Saba Collaboration Suite:

• Интегрирано решение, което обединява уеб конференции, комуникации в реално време, корпоративна социална мрежа;
• Възможности за комуникации в реално време с известие за присъствие, корпоративен чат, видео канали, VoIP- онлайн срещи, уеб конференции;
• Позволява на организациите да идентифицират, ангажират и задържат топ служителите, както и бързо да адаптират новоназначените;
• Развиване на знанието чрез въвеждане на стратегия за корпоративно обучение, която включва формално и неформално обучение и обмен на знание;
• Включва Saba Dynamic Network Analysis. Това е платформа за анализ на данни от работната среда, която показва връзката между хора и ресурси с цел осигуряване на стратегически организационен поглед за бизнеса.

Saba Collaboration Suite ще бъде достъпна като SaaS до края на август 2010 и за инсталиране на място по-късно тази година. Saba Centra е достъпна в Cloud среда и за инсталиране на място.

Повече информация за продуктите на Saba можете да откриете на адрес: www.ibs.bg/wps/portal/hss/lotus-portal/products/saba-people-management

Ай Би Ес България (www.ibs.bg) е партньор на Saba в предоставянето на решения за управление на човешки ресурси. С технологичната експертиза и професионалните решения на Saba, компанията предоставя възможността на клиентите да увеличат конкурентните си предимства, управлявайки ефективно компетенциите на човешкия ресурс в организациите си.

Saba (www.saba.com) e водещ глобален доставчик на стратегически софтуер и услуги за управление на човешки ресурси. Решенията на Saba се използват от повече от 1300 организации и от над 17 милиона крайни потребители в световен мащаб. Те са създадени, за да увеличат ефективността на организациите чрез свързване на целите в областта на човешките ресурси с организационната стратегия; оптимизират процесите по развиване, управление и възнаграждаване на служителите и подобряват сътрудничеството.

За Контакти: n.chervenakova@ibs.bg

Източник:
www.saba.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1191