|
|
| 07 Август 10, 11:35
/ Автор: Списание ENTERPRISE
|
Летен брой на Enterpise |
Докато българските мениджъри умуват над своето бъдеще, в темата на броя на лятното издание на ENTERPRISE решихме да дадем им дадем допълнителна тема за размисъл с отговор на няколко ключови въпроса. |
Лятото на 2010 г. се очертава като едно от най-тягостните за българския бизнес в най-новата му история (изключваме сезонните продукти и услуги, разбира се). В сянката на свитото потребление и липсата на чуждестранни инвестиции посоката, в която ще тръгнем през есента може да се окаже решаваща за бъдещето на не малко местни компании. Дали икономиката ни все пак ще започне своето съвземане, повлияна от позитивните тенденции в някои от западните държави? Докато българските мениджъри умуват над своето бъдеще, в темата на броя на лятното издание на ENTERPRISE решихме да дадем им дадем допълнителна тема за размисъл с отговор на няколко ключови въпроса:
Тръгва ли световната икономика нагоре? Кои са новите „силни”? Как кризата в еврозоната се отразява на България? Ще дойдат ли свежи инвестиции от Азия в България? Каква е тънката граница между аутсорсинг икономика и експортно-ориентирано производство и защо първото трябва да се избягва, а второто е трудно постижимо?
В броя ще откриете още акцента в рубриката за системи за управление на бизнеса – интелигентното управление в добивната промишленост – с експертни мнения и примери от практиката относно специфичните процеси в бранша, както и съобразените с тях тънкости на внедряванията.
По-обширните страници за мениджмънт този път се допълват и от още няколко теми. Д-р Явор Янкулов разсъждава над въпросите, които лидерът трябва да зададе на себе си и на своя екип, а експертите в областта на маркетинга от „Strategize!” споделят лесно приложима и разбираема методика за измерване на ефективността на маркетинг проекти. С оглед все по-голямата роля на технологиите в продажбите в две отделни статии ви предлагаме да научите как да осъществявате маркетинг кампании в социалните медии и как да ползвате т.нар. „добавена реалност” като икономически инструмент.
Не пропускайте и традиционните макроикономически анализи, информация за нови възможности за финансиране и събития, както и да разберете защо 3D телевизорът все още ненужен лукс, който се оказва търсен от потребителите в България.
Летният брой на ENTERPRISE можете да намерите от края на миналия месец на традиционните пунктове за продажба на периодика.
Източник: Списание ENTERPRISE |
|