Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Медии

Вземи в gLOG
07 Август 10, 11:35 / Автор: Списание ENTERPRISE
Летен брой на Enterpise
Докато българските мениджъри умуват над своето бъдеще, в темата на броя на лятното издание на ENTERPRISE решихме да дадем им дадем допълнителна тема за размисъл с отговор на няколко ключови въпроса.
Лятото на 2010 г. се очертава като едно от най-тягостните за българския бизнес в най-новата му история (изключваме сезонните продукти и услуги, разбира се). В сянката на свитото потребление и липсата на чуждестранни инвестиции посоката, в която ще тръгнем през есента може да се окаже решаваща за бъдещето на не малко местни компании. Дали икономиката ни все пак ще започне своето съвземане, повлияна от позитивните тенденции в някои от западните държави? Докато българските мениджъри умуват над своето бъдеще, в темата на броя на лятното издание на ENTERPRISE решихме да дадем им дадем допълнителна тема за размисъл с отговор на няколко ключови въпроса: 

Тръгва ли световната икономика нагоре? Кои са новите „силни”? Как кризата в еврозоната се отразява на България? Ще дойдат ли свежи инвестиции от Азия в България? Каква е тънката граница между аутсорсинг икономика и експортно-ориентирано производство и защо първото трябва да се избягва, а второто е трудно постижимо?

В броя ще откриете още акцента в рубриката за системи за управление на бизнеса – интелигентното управление в добивната промишленост – с експертни мнения и примери от практиката относно специфичните процеси в бранша, както и съобразените с тях тънкости на внедряванията.

По-обширните страници за мениджмънт този път се допълват и от още няколко теми. Д-р Явор Янкулов разсъждава над въпросите, които лидерът трябва да зададе на себе си и на своя екип, а експертите в областта на маркетинга от „Strategize!” споделят лесно приложима и разбираема методика за измерване на ефективността на маркетинг проекти. С оглед все по-голямата роля на технологиите в продажбите в две отделни статии ви предлагаме да научите как да осъществявате маркетинг кампании в социалните медии и как да ползвате т.нар. „добавена реалност” като икономически инструмент.

Не пропускайте и традиционните макроикономически анализи, информация за нови възможности за финансиране и събития, както и да разберете защо 3D телевизорът все още ненужен лукс, който се оказва търсен от потребителите в България.

Летният брой на ENTERPRISE можете да намерите от края на миналия месец на традиционните пунктове за продажба на периодика. 

Източник:
Списание ENTERPRISE

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1673