Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Търговия

Вземи в gLOG
10 Август 10, 22:36 / Автор: Interimage PR and Special Events Agency
Billa ще запази и обнови сградата на емблематичното за столицата кино «Изток»
Австрийската верига супермаркети BILLA България приключи сделката за закупуване на емблематимчното за София кино «Изток» от инвестиционния фонд TBIL (Trans Balkan Investment Limited – преди Equest).
10 август 2010 г. Проектът BILLA–кино «Изток» ще бъде не просто поредният магазин от най-голямата верига супермаркети у нас, но и ярко доказателство за социално отговорното лице на компанията

Австрийската верига супермаркети BILLA България приключи сделката за закупуване на емблематимчното за София кино «Изток» от инвестиционния фонд TBIL (Trans Balkan Investment Limited – преди Equest). На мястото на кино «Изток» няма да изникне поредната бизнес сграда, нарушаваща облика на традиционната градска среда. В унисон с политиката на компанията да бъде винаги близо и в услуга на потребителя в сградата на киното за удобство на жителите на квартала ще се помещава 17 за гр. София супермаркет BILLA.

Австрийската верига ще обнови фасадата на сградата, възстановявайки нейния традиционен облик в обновен и освежен вариант. Обмислят се варианти вторият етаж да се превърне в пространство за отдих и развлечения, като все още се дискутират различните възможности за това. Тези варианти ще бъдат съгласувани и със съответните органи и институции. Читалище «Николай Хайтов» ще бъде запазено и ще продължи своята дейност в сградата на кино „Изток”, като едновременно с това ще бъде подпомогнато от BILLA, вкл. част от него ще бъде ремонтирана със средства на компанията. BILLA има подкрепата на читалищното настоятелство, изразена лично от неговата председателка проф. Искра Арсенова, за създаването на многофункционален съвременен комплекс, важна част от който ще бъде и културната институция. 

„В тези трудни времена искаме не просто да открием още един супермаркет за удобство на нашите клиенти. Искаме да бъдем максимално близо до тях – да подкрепим с каквото е възможно обществения комфорт и запазването на традиционните ценности за столичани”, коментира Борис Захариев, мениджър Бизнес развитие в BILLA България.

Бележки до редакторите:

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 67 797, наети в около 3 600 магазина. През 2009 г. общият оборот на компанията нарасна до 11,55 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 326 000 служители в 16 европейски страни, осигурявайки оборот от около 50.9 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK’N’GO. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватска, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

BILLA Bulgaria
В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 74 магазина, 15 от които в столицата. Поддържането на високо качество, достъпни цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. През тази година BILLA пусна и втора собствена марка MY, която предлага пълен асортимент от козметични продукти за лице, тяло и коса. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, като е осигурила около 4000 работни места в различни градове из страната.

За допълнителна информация:

Виктория Иванова Т: 470-91-30
Мениджър връзки с медии М: 089 565-58-22
Агенция Interimage Е: victoria.ivanova@interimage.bg www.interimage.bg

Източник:
Interimage PR and Special Events Agency

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1464