Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Почивка

Вземи в gLOG
19 Август 10, 12:28 / Автор: AMI Communications
Плажът е най-доброто място за почивка, когато става въпрос за възвръщане на инвестициите от ваканцията
София, 19.08.2010 г. Служителите в малки и средни предприятия, които избират морето за своята отпуска, е по-вероятно да са по-ефективни на работното си място след своето завръщане. Това сочат резултатите от проучване, проведено сред служители от различни сектори на бизнеса в региона на Европа, Африка и Близкия изток (ЕМЕА)(1). По отношение на бизнес ползите анкетираните са заявили, че излежаването на плажа е три пъти по-вероятно да доведе до увеличена продуктивност на работното място в сравнение с почивка в града(2) или отпуска с цел образование(3). Времето, прекарано на море, е два пъти по-ползотворно и от заниманията, свързани с физическо натоварване, и екстремните ваканции (4).
София, 19.08.2010 г. Служителите в малки и средни предприятия, които избират морето за своята отпуска, е по-вероятно да са по-ефективни на работното си място след своето завръщане. Това сочат резултатите от проучване, проведено сред служители от различни сектори на бизнеса в региона на Европа, Африка и Близкия изток (ЕМЕА)(1). По отношение на бизнес ползите анкетираните са заявили, че излежаването на плажа е три пъти по-вероятно да доведе до увеличена продуктивност на работното място в сравнение с почивка в града(2) или отпуска с цел образование(3). Времето, прекарано на море, е два пъти по-ползотворно и от заниманията, свързани с физическо натоварване, и екстремните ваканции (4).

Проучването е проведено като част от кампанията на HP “LaserJet ще ви се отплати”, която има за цел да покаже често непризнатата стойност, която лазерните принтери на НР донасят на малките и средни предприятия в целия свят през последните 25 години.

Според проучването мениджърите са тези, които могат да генерират повече ROI от дългите отпуски. С 13% повече в сравнение с хората на други позиции мениджърите споделят, че използват ваканцията си да се откъснат напълно и да оставят настрана своите отговорности, за да се завърнат на работа напълно отпочинали.

Изследването показва и как служителите от различните страни определят своята продуктивност и ефективност след отпуска. 72% от гърците се смятат за по-мотивирани след завръщането си на работа (два пъти повече от холандците). Те са следвани от представителите на Турция (с 63%) и Южна Африка (56%). Французите (с 22%) и испанците (26%) са служителите с най-малък шанс да са по-продуктивни на работното си място след ваканция.

Говорейки за проучването д-р Майкъл Башур, професор по Индустриална и организационна психология, описва резултатите като отражение на последните академични течения в тази област.

“Мениджърите и другите служители извличат ползи от отпуските си, които рядко се свързват с възвръщане на инвестициите”, обяснява Башур. „Взимането на отпуска позволява на служителите да „презаредят батериите“ и им помага да намалят депресията и да премахнат стреса. Това от своя страна ги прави по-продуктивни, когато се върнат на работа.”

Интересна информация за ръководителите на екипи и отделите по „Човешки ресурси” е, че едноседмичната отпуска има същия ефект като двуседмичната от гледна точка на ефективността на служителите. Участниците в проучването споделят, че 1 седмица (66%) или 2 седмици (63%) извън офиса са ги направили до известна степен или значително по-ефективни след тяхното завръщане на работа.

Луис Касадо, Маркетинг директор „Предприятия”, „Решения за печат” (IPG) в HP описва резултатите от проучването като интересни за компаниите, търсещи нови начини да извлекат стойност от своята собствена организация.

“Проучването в региона на ЕМЕА има за цел да идентифицира, измери и използва скритата стойност в работния процес. То се провежда паралелно с кампанията на HP „LaserJet ще ви се отплати“. Целта ни е да покажем как веднъж закупени лазерните принтери (LaserJet) на HP се превръщат в инвестиция, която постоянно се изплащана на бизнеса, като намалява консумацията на хартия и консумативи, уеднаквява набора от устройства и също така намалява разхода за електроенергия в сравнение с конкурентните предложения“, коментира Касадо.

„HP LaserJet ще ви се отплати”
Кампанията „HP LaserJet ще ви се отплати” показва ползите, които лазерният принтер на НР предлага на малките и средни предприятия през последните 25 години.

- HP Color LaserJet CM3530 намалява консумацията на електроенергия, хартия и тонер и по този начин с времето спестява средства за потребителите.(5)

- HP LaserJet Pro P1102 - един от най-енергийно ефективните лазерни принтери на планетата.(6) Той може да намали консумацията на електроенергия с до 72% спрямо своя предшественик, благодарение на технологията HP Auto-On/Auto-Off.(7)

- HP LaserJet P1606dn предлага на потребителите надежден двустранен печат, за да спестят пари и пространство, което намалява обема на използваната хартия с до 50%.(8)

За HP
HP създава нови възможности, позволяващи на технологията да има значително влияние върху хората, бизнеса, държавните органи и обществото. Най-голямата технологична компания в света НР предлага обширно портфолио в областта на печата, хардуера, софтуера, услугите и IT инфраструктура, което разрешава проблемите на потребителите. 

Повече информация за HP (NYSE: HPQ) е достъпна на http://www.hp.com/bg.

(1) Според резултатите от проучване проведено сред 1 674 служители на възраст между 18-65 години в Великобритания, Франция, Германия, Италия, Испания, Холандия, Обединените Арабски Емирства, Русия, Гърция, Южна Африка и Турция от независимата компания за онлайн проучвания StrategyOne. Проучването е проведено в периода 31 май 2010 г. – 07 юни 2010 г.
(2) “Почивка в града“ е дефинирана в това проучване, като почивка по време на която анкетираните са пътували до градска дестинация, за да научат повече за съответния град.
(3) Отпуска с цел образование е дефинирана в това проучване, като почивка, която се изразява в еко туризъм или практикуване на хоби.
(4) Ваканция свързана с физическо натоварване и приключения е дефинирана в това проучване, като почивка по време на която анкетираните са извършвали дейности, като: гмуркане, лагеруване на открито, походи и др.
(5) По-ниски разходи при печат на 50 копия на брошура (двустранен печат на специална гланцирана медиа) 12 пъти в месеца на HP Color LaserJet CM3530 MFP, сравнено със средните цени на частни печатници и копирни центрове. Допълнителните по-ниски разходи за електроенергия са от Instant-on технологията, двустранния печат и HP Smart Web Printing. Реалните резултати могат да варират. Източник на цените на копирните центрове: Infotrends Cost of Print Studies, March 2009. Посетете http://www.hp.com/go/printcosts за повече информация включително методологията и извадката на проучването. HP Color LaserJet ще започне да се предлага в региона на ЕМЕА от октомври 2010 г.
(6) Консумацията на електроенергия за отпечатването на една страница е базирана на TEC измервания отчетени от energystar.gov и eu-energystar.org през март 2010 г. и калкулатора за НР за измерване на отделяното количество въглерод - HP Carbon Footprint Calculator: hp.com/go/carbonfootprint. Методологията и резултатите при реални тестове могат да варират.
(7) В сравнение с HP LaserJet P1005.
(8) За повече информация посетете: http://h20331.www2.hp.com/hho/cache/608028-0-0-225-121.html.

За Контакти:

Мартин Маев, AMI Communications за HP IPG,
т: 02 / 989 51 15, 0885 769 556, @: martin.maev (at) amic.bg

Източник:
AMI Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.101