Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / PR

Вземи в gLOG
26 Септември 10, 21:09 / Автор: Max Communications
PR агенция Max Communications бе избрана да реализира информационната кампанията за борба с рака на гърдата
PR агенция Max Communications бе избрана да реализира цялостната информационна кампания на Рош България, посветена на световния месец за борба с рака на гърдата. Мотото, под което ще премине кампанията тази година е „Мамо, обичам те!”.

PR агенция Max Communications бе избрана да реализира цялостната информационна кампания на Рош България, посветена на световния месец за борба с рака на гърдата. Мотото, под което ще премине кампанията тази година е „Мамо, обичам те!”.

Агенция Max Communications е основана през 2003 година и в годините се доказа като една от водещите PR агенции в областта на здравеопазването, фармацията и козметиката. Max Communications има практически опит в разработването на стратегии за публична комуникация и реализация на проекти и в сферата на инфраструктурата, европейската интеграция и политически кампании.

„Доверието на Рош България към нашата PR агенция е резултат от дългогодишното ни партньорство и доказаният ни опит в областта на здравеопазването ” – заяви управителят на Max Communications Камелия Димитрова.

През последните години Max Communications успешно реализира няколко комуникационни кампании в областта на здравеопазването, сред които съвременните методи на лечение на ревматоидния артрит, рака на маточната шийка, рака на дебелото черво. Max Communications популяризира и Европейската имунизационна седмица в България.

Източник:
Max Communiations Ltd.


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1128