|
|
| 01 Октомври 10, 16:11
|
На официална церемония вчера бяха раздадени наградите за вътрешни комуникации Grapevine Awards |
Двайсет проекта участваха в професионалната надпревара през 2010 г. |
София, 1 октомври 2010 г. На официална церемония вчера бяха връчени отличията за ефективни вътрешни комуникации Grapevine Awards 2010. Кристалните статуетки Grapevine бяха раздадени в петте традиционни категории. Тази година специална награда отличи и креативността на участниците.
Двайсет конкурсни проекта се състезаваха в тазгодишното издание на конкурса. Сред тях отличието в категория Вътрешнокомуникационна кампания получи проектът Големите 5 на Виваком. Наградата за Корпоративна социална отговорност в сферата на вътрешните комуникации бе присъдена на екипа на Мобилтел за кампанията Фирменото доброволчество като форма на тиймбилдинг. В категорията Вътрешноорганизационно събитие журито единодушно отличи два проекта – Бриковизия на Mr. Bricolage и Executive Master Class отново на Мобилтел.
Призът за най-добро вътрешнопечатно издание получи Белла Insight, реализиран от компанията Белла България. Наградата в категория вътрешна Online медия заслужи проектът Корпоративна социална мрежа на Ай Би Ес България.
Специлната награда за креативност, която връчи Нели Бенова, управляващ директор на Apeiron Communication, отиде при EOS Matrix за кампанията На кафе с....
Организатор на единствения в България конкурс за вътрешни комуникации е Apeiron Academy, с подкрепата на Клуб Вътрешен Комуникатор – професионална мрежа от специалисти в областта на вътрешните комуникации. Вече втора година създателите провокират специалистите „вътрешни комуникации” да проявят креативност и иновативно мислене в тази област.
Първите отличия Grapevine бяха раздадени по време на третата международна конференция „Успешните комуникации започват отвътре” през 2009 г. Година по-късно, по време на четвъртото издание на форума, което беше посветено на темата за ангажираността на служителите, бяха връчени за втори път тези уникални не само за България, но и в Европа отличия.
Името на конкурса води началото си от САЩ, където думата Grapevine се е превърнала в нарицателно за информация, непотвърдена или научена от неофициален източник. Десетилетия по-късно терминът заема място в професионалния речник на комуникаторите като шеговита асоциация за тяхната работа и метафора за информация, разпространена по неофициални канали.
Повече за конкурса Grapevine Awards 2010 може да научите на адрес: www.apeironcommunication.com/blogs/grapevine
За Apeiron Academy
Apeiron Academy е програма на Apeiron Communication за специализирани обучения, семинари и конференции, които предоставят възможност за развиване на знанията и уменията в сферата на комуникациите, както на комуникационни специалисти, така и професионалисти от други области, чийто успех зависи от добрите комуникационни умения. Академията е акредитиран център на английския институт за ПР – the Chartered Institute of Public Relations и предлага в България квалификационните програми на института – Диплома и Сертификат за ПР, както и Сертификат за вътрешни комуникации. Apeiron Academy е създател на първия в България професионален Клуб на Вътрешния комуникатор.
За допълнително информация:
Галена Иванова, Apeiron Communication, тел.: 811 7853; мобилен: 088 759 6232; givanova@apeironcommunication.com
Източник: Apeiron Communication |
|