Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Почивка

Вземи в gLOG
07 Октомври 10, 01:02 / Автор: Българско круиз общество
Последни тенденции при круиз ваканциите
Круиз експерти от Българско круиз общество съветват да се обмисли добре покупката на круиз за Коледа и Нова година, защото изборът на каюти вече е силно ограничен, а и както при хотелите и при самолетните билети, цените са много по-високи по празниците.
Българско круиз общество проведе сондаж сред българските турагенции и туроператори, резултатите от който сочат, че през 2010 г. най-търсените круизи от българи са едноседмичните в Средиземно море. От турагенциите и туроператорите, 39% отчитат ръст в продажбите на круизи, 15% не отчитат промяна, а при 31% се наблюдава спад. Очакванията за следващите шест месеца са круиз ваканциите да отбележат ръст от 39%.  През зимния период прогнозата е търсените круизи да бъдат с продължителност 7-14 дни, а предпочитаната дестинация да са островите в Карибско море.

Круиз експерти от Българско круиз общество съветват да се обмисли добре покупката на круиз за Коледа и Нова година, защото изборът на каюти вече е силно ограничен, а и както при хотелите и при самолетните билети, цените са много по-високи по празниците. Препоръчително е да се резервират круиз ваканции след новогодишните празници.

По данни на круиз линиите, за лятото на 2011 г. рекорден брой круиз кораби ще бъдат дислоцирани в Средиземно и Балтийско море, но цените няма да се понижат, тъй като това пренасочване е в резултат на стабилно и постоянно нарастващо търсене на круизи от европейските и американските потребители през последните години.

Коментарите на агенциите и туроператорите са полярни. Тези, които предлагат продукти за всички пазарни сегменти – за луксозния, първокласния, стандартния и бюджетния турист, споделят, че търсенето нараства, че все повече хора се интересуват от круизите като алтернатива на добре познатите ваканционни почивки на море, избират се повече по-близки дестинации, но се наблюдава и тенденция към отварянето на пазара и към по-далечни дестинации като Карибски или Тихоокеански острови. Според тях търсенето нараства, а обществената нагласа за круизите като достъпна и различна почивка, става все по-ясно изразена. Според очакващите ръст, таргета на круиз пътешествениците е стабилен и еднороден.

Според агенциите, които обслужват предимно стандартния и бюджетния сегмент, круизите на са продукт за масовия турист.

Интересно е да се отбележи, че от големите градове на страната има много повече запитвания и реални резервации за круиз ваканции отколкото от София.

За Контакти:

Илиян Иванов
Акредитиран круиз експерт
Българско круиз общество
02/422-40-40
cruise@cruise.bg

Източник:
www.cruise.bg

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1136