

|
|


| 23 Март 11, 13:14
/ Автор: Microinvest
|
Избор на CRM решение за управление на клиенти |
В битката с конкуренцията критичен момент е „спечелването” на клиента, а изграждането на лоялни и дълготрайни връзки е важна предпоставка за неговото задържане. В този смисъл, да се задържи един клиент е много по-изгодно дори и от финансова позиция, а коректното спазване на поетите ангажименти води до допълнителна добавена стойност, чрез привличането на нови клиенти. |
Без значение от спецификата на дейността, в центъра на всяка една бизнес организация е поставен Клиентът. Обслужването, взаимоотношенията, оставените първоначални впечатления за бъдеща комуникация са сред водещите фактори за изграждане на успешна фирмена среда. В битката с конкуренцията критичен момент е „спечелването” на клиента, а изграждането на лоялни и дълготрайни връзки е важна предпоставка за неговото задържане. В този смисъл, да се задържи един клиент е много по-изгодно дори и от финансова позиция, а коректното спазване на поетите ангажименти води до допълнителна добавена стойност, чрез привличането на нови клиенти.
Дали да използва софтуерно решение за управление на взаимоотношенията с клиенти е важно решение за всяка една фирма, поради което е добре тя да бъде предварително запозната както с бъдещите изгоди, така и с пропуснатите ползи. CRM системите са не само технически способ за скъсяване на дистанцията с клиента, те изграждат индивидуален подход към него, поставят го на преден план и оценяват неговите потребности.
Използването на софтуера се превръща в ценен инструмент в ръцете на маркетинговите и търговски специалисти, като повишава ефективността и значително скъсява времето за работа. Повечето системи от този клас са снабдени със средства за анализ, което позволява лесно и бързо идентифициране на пазарните тенденции, вземане на адекватни решения, както и анализиране работата на служителите.
В динамично развиващите се пазари, възможността на един ръководител да има поглед върху информацията, която го интересува във всеки един момент е важно предимство пред конкуренцията. Поради тази причина фирмените данни са централизирани в единна база и са достъпни за всички отдели. Постигнатият ефект е значително намаляване на мискомуникацията и грешките, произтичащи от нея.
С помощта на такъв продукт се проследява целия жизнен цикъл на търговските сделки – от момента на преговори до етапа на тяхното успешно изпълнение, всички детайли като телефонни разговори, срещи, оферти, договори, казуси и затруднения, както и цялата приложна документация.
Едно от добрите решения от този клас е SugarCRM. Системата се прилага за автоматизация както в дейността по обслужване на клиенти, така и в търговския отдел и в отдела по маркетинг. Софтуерът е на модулен принцип, което позволява подбор на конкретни бизнес процеси и добавяне на функционалности по избор. Потребителите на софтуера имат възможност самостоятелно, без предварителна техническа подготовка, да променят и преименуват полета, да конфигурират нови модули, както и да създават необходимите за дейността си справки. По този начин се намаляват разходите по поддръжка и модифициране. Възможни са интеграции с други информационни системи и анализ на данни от тях, както и интеграция с имейл клиент. Решението е уеб базирано – осигурен е бърз и лесен достъп до фирмените данни от всяко място, независимо от географското разположение. Поддържат се 75 езика, включително и български. Интерфейсът е приятен и максимално улеснен за ползване, поради което периодът за адаптация на ползвателите е в рамките на няколко месеца.
SugarCRM се класифицира в Топ 5 на най-динамично развиващи се софтуерни системи в световен мащаб – показател за успешно направен избор за съвременно решение от висок клас. Продуктът се отличава с това, че внедрената функционалност е сходна с решения като Salesforce и MSFT Dynamics. Microinvest единствено предлага на пазара CRM решение от този клас на атрактивни и за първи път толкова достъпни цени.
За Контакти: marketing@microinvest.net
Източник: http://www.microinvest.net/info/?p=1366 |

|