|
|
| 05 Април 11, 13:34
/ Автор: AMI Communications
|
Visa Европа отбелязва 69% ръст на транзакциите в търговските обекти по време на коледната промоция в България |
София, 05.04.2011 г. - Visa Европа отбелязва 69% ръст на транзакциите в търговските обекти по време на националната кампания, която се проведе през ноември и декември 2010 г. в сравнение със същия период на 2009 г. През всеки ден на кампанията платежната система е обработвала средно по над 29 000 транзакции, направени на мястото на покупката в България. |
Компанията продължава да обучава потребителите за ползите от картовите разплащания с новата си кампания, която стартира на 1 април
София, 05.04.2011 г. - Visa Европа отбелязва 69% ръст на транзакциите в търговските обекти по време на националната кампания, която се проведе през ноември и декември 2010 г. в сравнение със същия период на 2009 г. През всеки ден на кампанията платежната система е обработвала средно по над 29 000 транзакции, направени на мястото на покупката в България.
Компанията също така стартира нова промоция с карти Visa, която има за цел да наложи картовите разплащания в страната. През следващите два месеца всеки ден десет картодържатели на Visa ще спечелят по 100 лева и общо девет човека от всички, които плащат с карта, ще спечелят екскурзия до Лондон.
Последната кампания на Visa Европа се проведе в предколедния сезон миналата година и нейната цел беше да демонстрира ползите от картовите разплащания и да насърчи потребителите да използват картите си в търговски обекти. В периода 01 ноември - 31 декември 2010 г. 610 човека, които са плащали със своите карти Visa, спечелиха награди по 100 лева. Като част от кампанията двама картодържатели и техните половинки спечелиха екскурзия до екзотична дестинация.
Това е най-успешната кампания за употреба на разплащателни карти от гледна точка на участие на картодържателите. Тя подобрява резултатите на маркетинговата кампания на Visa Европа, която се проведе миналата пролет и беше посветена на Световното първенство по футбол в ЮАР. От всичките 610 щастливи картодържатели, които спечелиха награда, повечето са граждани на София (48%), следвани от Варна (8%), Пловдив (6%) и Бургас (3%). Останалата част от печелившите плащания са били направени в по-малките градове.
За сравнение с промоцията, посветена на Световното първенство по футбол, тук картодържателите от мъжки пол са били по-активни и съставляват 50,5% от всички спечелили. По време на двата месеца на промоцията картодържателите са били по-активни през декември, като броят на транзакциите през този месец достига 1 000 000.
На 1 април 2011 г. Visa Европа започна нова кампания, която ще продължи през следващите два месеца (01 април - 31 май). Тя ще дава възможност на картодържателите на Visa да спечелят награди, като условието е да използват своята карта за плащане на стоки и услуги. Наградите са девет екскурзии до Лондон, по една за всяка седмица от кампанията и парична награда от 100 лева, с която ще се сдобиват десет човека през всеки ден от кампанията.
Промоцията има за цел да насърчи картодържателите да използват своите карти за различни всекидневни плащания. По този начин те лично могат да проверят удобството от употребата на разплащателна карта. Тя също така е създадена, за да покаже и практическата страна от разплащането с карта, тъй като по принцип в по-голямата част от случаите за плащането с карта няма никакви такси, за разлика от тегленето на пари от банкомат.
Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България, каза: „Ние продължаваме със своите промоции, защото искаме да покажем на практика как Visa може да помогне вашият живот да тече по-гладко, без значение за какво се подготвяте. Всяка от нашите кампании е по-успешна от предходната, което говори за бързото развитие на пазара и за все по-голямото навлизане на картовите разплащания във всекидневието на хората. Механизмът на промоцията е наистина елементарен. Трябва да използвате картата си за разплащания и можете да спечелите парична награда или екскурзия до Лондон.“
Няма ограничение за сумата или броя на транзакциите, които всеки един картодържател на Visa може да прави, за да участва в промоцията. Наградите ще бъдат теглени чрез томбола всяка седмица в четвъртък. Победителите ще бъдат известявани с лично писмо от банките издатели на техните карти, а наградите им ще бъдат превеждани директно по техните сметки. Инициативата на Visa Европа означава, че всяко плащане с карта Visa дава възможност на някого да спечели екскурзия до Лондон или да получи парична награда.
За повече информация относно промоцията и нейният механизъм, моля посетете: www.visabg.com или се свържете с банката издател на картата.
*Според условията на банката издател на картата.
За Visa Eвропа
В Европа има над 419 милиона дебитни, кредитни и карти за бизнеса Visа. За период от 12 месеца до края на септември 2010 г. тези карти са използвани за извършването на покупки и за тегленето на пари в брой на стойност над 1,5 трилиона евро. 11,5% от общия потребителски разход направен на мястото на покупката в Европа е извършен с карти Visa, а повече от 70% от него е направен с дебитни карти Visa.
Основана през юли 2004 г., Visa Европа е членска организация, собственост на и функционираща чрез своите 4 000 европейски банки членове. През октомври 2007 г. Visa Европа стана независима от новото, опериращо в глобален мащаб дружество Visa Inc., придобивайки изключителен, неотменим и постоянен лиценз за Европа. Като силно ангажирана Европейска платежна система тя е в състояние да отговаря бързо на специфичните пазарни нужди на Европейските банки и техните клиенти - картодържатели и търговци на дребно, и да постигне целта на Европейската Комисия да създаде един истински вътрешен пазар за плащания.
Visa се радва на ненадминат брой места за разплащане по цял свят. В допълнение към това Visa/PLUS е една от най-големите глобални мрежи за банкомати, които предлагат достъп до пари в брой в местна валута в над 200 страни.
За повече информация: www.visabg.com / www.visaeurope.com
За Контакти:
Мартин Маев, AMI Communications за Visa Европа,
т: 02 989 51 15, 0885 769 556 и @: martin.maev (at) amic.bg
Източник: AMI Communications |
|