Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Бизнес и икономика

Вземи в gLOG
18 Април 11, 23:25 / Автор: PRates Agency
„Стъклен дом” заложи на „Осветление със стил”
Емблематичният сериал, показва класа, вдъхновена от реален стъклен дом.
Ако случайно сте пропуснали първия епизод от третия сезон на „Стъклен дом”, но сте чули за пореден път хубави отзиви, то една от причините е, че и в този сезон любимият на милиони българи сериал не изневери на стила и класата си. Напротив! Подчерта ги умело със стилното осветление и меката светлина, която то отдава. С изисканите си декори, филмът стана пример за подръжание, както от семейства, предпочитащи по класически интериор, така и от хора, залагащи на модерните визии. Сценографите, както и всеки, уважаващ себе си интериорен архитект, знаят, че уютът във всяка стая зависи и от светлината, и от визията на осветителното тяло.

Именно затова в третия сезон на емблематичния филм те залагат на доказалите се в сферата на осветителните тела – магазини ОРИОН. Виенските специалисти в осветлението са готови да изпълнят “творбите по специална заявка” – проектирани и изпълнени по индивидуални изисквания дори на най-претенциозните клиенти, като Елена Атанасова, напр. (героинята на Яна Маринова).

И днес, когато седнете в 20ч „влезете” в „Стъклен дом” и пожелаете самите вие да притежавате някое от тези изискани осветителни тела, то те ви очакват в магазини ОРИОН, защото това е доказаното „Осветление със стил” www.lightluxury.bg.

За Контакти:

Биляна Кънчева
PRates Agency Ltd.
0888 86 80 86

Източник:
www.lightluxury.bg

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1173