|
|
| 19 Април 11, 20:19
/ Автор: Microinvest
|
Избор на CRM система - интервю |
"При опита, който имам с много от предлагащите се на пазара CRM системи, това е най-достъпната (като цена), качество и адаптивност (към всеки един пазар) програма."
Драгомира Михалева, мениджър в Джи Пи Ел ЕООД |
Джи Пи Ел ЕООД за SugarCRM
„При опита, който имам с много от предлагащите се на пазара CRM системи, това е най-достъпната (като цена), качество и адаптивност (към всеки един пазар) програма.”
Драгомира Михалева, мениджър в Джи Пи Ел ЕООД
Представете Вас и Вашата компания накратко.
Аз съм Драгомира Михалева и съм част от голямото семейство на хазартния бизнес. Компанията ни – Джи Пи Ел ЕООД е една от първите компании в България започнали да произвеждат, продават и отдават под наем игрални съоръжения и рулетки в страната. В началото на ’90-те ние започваме производство в малък цех и през следващите 10 години бързо увеличаваме броя на произведени и въведени в експлоатация игрални съоръжения. Към момента произвеждаме в изцяло иновационна и модернизирана база, и сме представители за България и Румъния на някои световно известни лидери в бранша.
Какво наложи търсенето на специализиран софтуер – CRM система за управление?
При обема на работа, който съпътства ежедневието ни, а да не забравяме, че Джи Пи Ел е един от лидерите в бранша, се наложи да потърсим организационно решение за контактите ни с клиенти, координиране на рекламни кампании (най-вече мейлинг), мониторинг, изграждане и цялостно систематизиране и създаване на електронен архив и календар, отразяващ дейностите и активностите на всички служители, както и инструмент , чрез който да оценим ефективността и бързината на действие при всеки един от нашите служители. При опита, който имам с много от предлагащите се на пазара CRM системи, това е най-достъпната (като цена), качество и адаптивност (към всеки един пазар) програма. Освен всичко останало част от философията на компанията е да се усъвършенства и разполага с качествени продукти, които да говорят сами по себе си за самите нас. Качеството и ефективността на продукта са един добър инструмент, който отговаря на нашето виждане за бъдеща систематизация и организираност.
Кои фактори повлияха на Вашия избор на CRM система SugarCRM?
Както споменахме до момента, достъпна, добре възприета (визуално), добре позиционирана ценово и най-вече ефективна. Обхващаща не само комуникацията с клиенти и продажбите, а и поне още три отдела. Възможност за планиране на приходите, напомнянето за плащания, клиенти – длъжници, справките горещи – студени клиенти, и улесненото координиране и изпълнение на схемата СЪМ – ПРАВЯ – ИМАМ, което е проповядвано в голяма част от мениджърските „религии”.
Как разглеждате проекта – като разход или като инвестиция?
Със сигурност това може да бъде само и единствено правилна инвестиция, резултатите, от която се получават в доста кратки и приемливи срокове. Всяка сума изразходвана в тази насока си заслужава! Периодът на адаптация (за колектива) е доста по-кратък отколкото при всяка една друга програма. По мои наблюдения това е поради достъпността и лекотата на дизайна, който я прави добре възприемана от всеки един работник, независимо квалификацията му.
Какви положителни тенденции в дейността на компанията отчетохте след внедряването на SugarCRM?
В крайна сметка системата ни даде възможност за лесно и достъпно архивиране и координиране на кореспонденцията и документооборота, координирането на дейностите за всеки един член на нашия екип и възможност за изчисляване ефективността на участващите в различните дейности.
Как ни открихте?
Имам богат опит с тази програма и от доста време сме в добра комуникация. Общо взето просто потърсих представителите за България и Ви открих. Вярвам, че програмата все още има доста не използван потенциал (поне за българския пазар…). Според мен тепърва българите ще откриват всички позитиви, предимства и възможности, на база опита си с подобни „конкурентни” програми.
Какво е мнението Ви за екипа по внедряване?
Как да се изразя по-безпристрастно, много готини, млади, амбициозни, обичащи това, което вършат специалисти, на които пожелавам все така напред и да не се спират пред нищо. България се нуждае от повече такива млади хора, които да притежават този заряд, с който са се сдобили те.
Бориван ООД за избора си на CRM система
„SugarCRM е не само софтуер, а стратегия, подкрепена от технология. Тя е приложима за всички отрасли, както за големи и средни, така и за малки предприятия.”
Водещата компания в професионалното почистване „Бориван” избра Microinvest за целия процес по консултация и внедряване на CRM системата SugarCRM.
В резултат на внедряването от компанията отчетоха оптимизиране на всички маркетингови и търговски дейности. Използването на SugarCRM спомогна за систематизиране на цялата информация за клиентите и партньорите на Бориван, включително телефонни разговори, срещи, входящи и изходящи електронни писма, оферти и договори. Чрез богатия набор от справки в системата значително се намали времето за анализ и организация на данните и документооборот. Още в първите дни от внедряването на продукта е отчетена повишена ефективност на целия персонал на Бориван, за което спомага централизирането на фирмената информация и бързият и лесен достъп до данните от всички звена на компанията. Положителните резултати са вече факт – много нови и доволни клиенти.
За Контакти: Microinves, CRM Отдел
Източник: http://www.microinvest.net/info/?p=1392 |
|