Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Техника

Вземи в gLOG
20 Април 11, 09:23 / Автор: AMI Communications
LG представи нова 3D технология за домашно кино в България
София, 19.04.2011 г. – Днес LG Electronics анонсира нова категория 3D телевизори, които ще се предлагат под името Cinema 3D. Те използват новата 3D технологията Film Patterned Retarder, която е първата получила сертификат за 3D картина без трептене. Cinema 3D продуктите осигуряват на зрителите по-комфортно и достъпно 3D съдържание вкъщи, като техните характеристики включват по-ярка картина, широк ъгъл на гледане, както и възможност за конвертиране на съдържание от 2D до 3D, без допълнителни устройства. Телевизорите се предлагат и с по-удобни и по-леки очила, които са подарък към всеки продукт.
Гамата Cinema 3D телевизори осигурява Full HD 3D картина без трептене, по-леки очила, широк ъгъл на гледане и конвертиране на съдържание от 2D към 3D

София, 19.04.2011 г. – Днес LG Electronics анонсира нова категория 3D телевизори, които ще се предлагат под името Cinema 3D. Те използват новата 3D технологията Film Patterned Retarder, която е първата получила сертификат за 3D картина без трептене. Cinema 3D продуктите осигуряват на зрителите по-комфортно и достъпно 3D съдържание вкъщи, като техните характеристики включват по-ярка картина, широк ъгъл на гледане, както и възможност за конвертиране на съдържание от 2D до 3D, без допълнителни устройства. Телевизорите се предлагат и с по-удобни и по-леки очила, които са подарък към всеки продукт.

LG ще предложи четири модела Cinema 3D телевизори с размери от 42 до 55 инча LW650S, LW5500, LW570S и LW4500. Те ще започнат да се предлагат в страната в края на месец април.

Според GFK, водеща компания в областта на маркетинговите проучвания, LG Electronics е водещ производител на телевизори на местния пазар със значителен пазарен дял. В момента компанията заема второто място на пазара на телевизори в България. Най-продаваните й продукти по отношение на телевизорите за 2010 година са били 32” LCD телевизори, които съставляват около 45% от всичките продажби на телевизори. От друга страна най-търсените LG LED телевизори са били по-големите размери от 40-42”, като се счита, че е възможно това да се превърне в тенденция. Компанията е неоспорим пазарен лидер на пазара на плазмени телевизори в България, като стои твърдо на първо място с дял от над 30%.

„Очакваме увеличаване на продажбите на телевизорите ни през пролетта, най-вече благодарение на нашите нови и изключителни по отношение на качество и технологии продукти, каквито са тези от серията LG Cinema 3D. През 2011 година наблюдаваме бързото навлизане и засилено потребителско търсене на 3D телевизори, както и на телевизорите, позволяващи достъп до Интернет. Това ни кара да сме оптимистично настроени към продажбите на новата ни Cinema 3D серия и позицията ни на пазара на 3D телевизори като цяло”, коментира Иван Иванов, управляващ директор, LG Electronics България.

Изключителната 3D картина на Cinema 3D телевизорите е възможна благодарение на технологията Film Patterned Retarder (FPR). Тя работи с помощта на специален поляризиран слой, нанесен директно върху екрана, който разделя картината на няколко изображения. Всяко изображение е насочено към лявото или към дясното око. В последствие изображенията се събират от Cinema 3D очилата, които са създадени, за да обработят всеки кадър. Така се формира невероятно гладка картина, без трептенето или размазването, което се наблюдава при обикновената 3D технология.

„Ние използвахме целия ни опит в 3D продуктите, за да отговорим на някои от опасенията на потребителите относно 3D забавлението вкъщи като трептяща картина, неудобни и скъпи очила и липса на достатъчно 3D съдържание. Днес ние анонсираме технология, която преодолява всички тези бариери и това е LG Cinema 3D,” каза Иван Иванов, управляващ директор на LG Electronics за България.

Благодарение на тази технология на дисплея и защото форматирането на 3D изображенията се извършва изцяло от самия телевизор, 3D очилата не трябва да се синхронизират с него. Така зрителите могат да се наслаждават на по-чисти 3D изображения от по-широки зрителни ъгли в сравнение с традиционните 3D очила (Shutter-Glass).

“Ние очакваме телевизорите LG Cinema 3D да направят 3D технологията по-масова и разпространена, най-вече в домовете на нашите клиенти“, добави Иванов.

По-комфортно и достъпно 3D кино вкъщи
Резултатът от FPR технологията е първата серия 3D телевизори със сертификат за картина без трептене (“flicker free”) от две от най-престижните европейски агенции за определяне на качеството Intertek и TUV. Картината на телевизорите от серията Cinema 3D е толкова плавна, че на практика зрителите не получават замаяност и умора на очите, както при предишното поколение 3D телевизори. Така потребителите могат да гледат повече 3D съдържание, без това да води до главоболие или натоварване, особено при по-продължително забавление.

Телевизорите Cinema 3D се предлагат с удобни и достъпни 3D очила, като към всеки Cinema 3D телевизор има по два чифта безплатни очила. Те тежат едва 16 грама и нямат никакви електрически части, не излъчват електромагнитни вълни и не се нуждаят от зареждане на батериите или кабели от телевизора. Друго предимство на очилата Cinema 3D е, че те не трябва да се синхронизират с телевизора или да се „затварят“, което гарантира картина без дразнещи трептения.

Технологията зад Cinema 3D позволява широк ъгъл на гледане, което прави телевизорите от тази гама, подходящи за гледане от повече на брой зрители и от различни позиции. Потребителите могат да се наслаждават на ясна 3D картина, докато са легнали или са се отпуснали назад във фотьойла пред телевизора. Със зрителен ъгъл от 180 градуса зрителите могат да споделят 3D забавлението с по-големи групи от хора, например приятели и роднини, на практика от всяка позиция пред телевизора.

Освен това, всички Cinema 3D телевизори на LG използват технологията Smart Energy Savings Plus, която значително намалява консумацията на електроенергия. Чрез нея потребителите ще могат едновременно да намалят разходите си за електричество и да спомогнат за опазването на околната среда.

Кристалночиста и ярка 3D картина
За по-доброто качество на 3D картината допринася и технологията на LG 3D Light Boost, която подсилва яркостта на изображенията. 3D Light Boost представлява тънък слой, който е нанесен директно върху екрана на Cinema 3D телевизорите. Той противодейства на всяко затъмнение, което може да се получи при 3D съдържанието и създава по-ярка и ясна 3D картина.

LG Cinema 3D технологията осигурява яркост от до 150 нита, което е почти двойно повече от традиционните 3D телевизори (80 нита). По този начин зрителите ще могат да се наслаждават на по-добра картина както при 2D, така и при 3D съдържание.

Повече 3D съдържание вкъщи
Всички модели от Cinema 3D гамата на LG могат да конвертират стандартна 2D картина във висококачествено 3D съдържание с помощта на специалния алгоритъм на LG, без допълнителни устройства или софтуер. Това значително разширява достъпа до 3D съдържание и позволява домашно забавление с игри, филми и традиционни телевизионни предавания в 3D, без никакво усилие или специални познания.

Cinema 3D телевизорите на LG могат да възпроизвеждат триизмерно съдържание от най-различни устройства, включително USB, DLNA, конзоли, Blu-ray плейъри и телевизионен сигнал. Всички модели от гамата имат вградена опция за безжична мрежа (Wi-Fi), с изключение на LW4500, и позволяват директен достъп до Интернет, което допълнително разширява достъпа до 3D съдържание.

LG Electronics, Inc.
LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) е световен лидер и технологичен иноватор в областта на потребителската електроника, мобилните комуникации и домакинските електроуреди. В компанията работят повече от 93 000 души в над 120 представителства по целия свят. LG Electronics се състои от 4 бизнес подразделения – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance and Air Conditioning and Energy Solution – с продажби в световен мащаб от 55,8 трилиона корейски вона (48.2 милиарда щатски долара) към края на 2010 г. Компанията е водещ световен производител на плоскоекранни телевизори, аудио-визуална техника, мобилни телефони, климатици и перални машини. LG подписа дългосрочен договор, с който стана Глобален Партньор и Технологичен Партньор на Formula 1™. Като част от това изключително партньорство, LG придоби ексклузивни маркетингови права като официален доставчик на електроника, мобилни телефони и процесори на данни за това глобално спортно събитие. За повече информация:
www.lge.bg

За LG Electronics Home Entertainment Company
LG Electronics Home Entertainment Company е сред водещите световни производители на плоскоекранни екрани, аудио и видео системи за индивидуална и професионална употреба. Продуктовите линии на LG включват LCD и плазмени телевизори, системи за домашно кино, Blu-ray плеъри, аудио и видео системи, плазмени екрани и др. Еднвоременно с мултифункционалните възможности на устройствата, от компанията се фокусират и върху стилния дизайн на продуктите, както и върху въвеждането на технологични иновации, за да подобрят забавлението и изживяването за потребителите.

За Контакти:

Мартин Маев, AMI Communications за LG Electronics
т: 02 989 51 15, м: 0885 769 556, @: martin.maev (at) amic.bg

Източник:
AMI Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

3.4745