Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Реклама

Вземи в gLOG
09 Май 11, 16:23 / Автор: i2i Public Communications
Всеки ден „5 секунди слава с КЕН“
Първата по рода си телевизионна кампания в националния ефир на България стартира една от най-познатите и предпочитани марки на колбаси в България - КЕН АД. Мотото е „5 секунди слава за всеки фен на КЕН”, а уникалността на рекламната кампания се крие в 50-те специално изработени видео клипа, даващи възможност за 5 секунди телевизионна изява на обикновения българин.
Първата по рода си телевизионна кампания в националния ефир на България стартира една от най-познатите и предпочитани марки на колбаси в България - КЕН АД. Мотото е „5 секунди слава за всеки фен на КЕН”, а уникалността на рекламната кампания се крие в 50-те специално изработени видео клипа, даващи възможност за 5 секунди телевизионна изява на обикновения българин. Клиповете са заснети с фенове* на българската марка от цялата страна, на различна възраст. Изискванията към кандидатите да получат своите „5 секунди слава” са повече от простички - да не използват нецензурни изрази, да не говорят за политика и да не правят реклама на продуктите на КЕН.

За първи път зрителите ще видят рекламна кампания, за която компания плаща ефирно време, не само да популяризира продуктите си, но и за да чуе и покаже лицата на истинските си клиенти, пожелали участие в българския ефир. За разлика от рекламите тип „testimonial“ (доволен клиент споделя личния си опит с продукт или услуга), в кампанията на КЕН сценарий няма, персонажите са реални потребители на продуктите на марката, а не подбрани с кастинг актьори. Реакциите и посланията са на самите участници. Кампанията е изключително динамична поради огромния брой клипове, които трябва да бъдат излъчени в най-гледаното време за кратък период. По този начин почти във всеки рекламен блок зрителите ще могат да се запознават с различните участници и техните блиц откровения, в един близък до риалити формат.

„След 20 години на пазара, доверието на клиентите е най-ценното, което сме постигнали. Нашите реклами винаги са забавни, непринудени и носят настроение в неподправен стил. Сега даваме възможност на всички, които ни харесват да поздравят своите близки или чистосърдечно да кажат каквото те искат в ефира на най-големите телевизии”, уточнява Светозар Игнатов, маркетинг директор на КЕН. Автор на идеята е рекламна агенция MAG Advertising, a майсторството в медиа планирането е поверено на SUN Media Services, която трябва да се погрижи всички участници да бъдат видяни колкото се може повече пъти.

Голяма изненада за снимачния екип се оказа за какво българинът би използвал „5 секунди слава” в националния ефир. Някои от участниците просто пожелаха да споделят в няколко думи философията си за живота, а по-голямата част от феновете на КЕН включиха позитивни апели в своите послания: пожелания за здраве на близките, призив да пазим по-чиста околна среда, хората да бъдат по-добри и да си помагат взаимно. Едва двама от над 500 кандидати за слава помолиха за подкрепа на свои лични проблеми, а един пожела любимият му футболен клуб да стане шампион. Част от от забавните реплики са: Любимият спорт ми е яденето... Аз не съм пълен – аз съм широко скроен човек... Зърнената диета е да се храниш, с каквото зърнеш... Ще ви кажа три неща – красота, любов и ръчно плетиво

Шест дни продължиха снимките на клиповете, видео материалите вече са готови и кампанията на КЕН стартира в началото на месец май (08.05.2011, неделя).

Кампанията „Пет секунди слава с КЕН” ще даде възможност на още фенове да се включат със своите пет секунди слава, като изпращат клипчета, на които са заснели самите себе си или свои близки. Паралелно с официалния старт на кампанията стартира и конкурсът „Снимай и изпрати”, в който може да се включи всеки кандидат за слава, като публикува своето видео на специално създадената за кампанията фен страница във Facebook и YouTube... Клиповете на фенове, събрали най-много like-ове, ще бъдат наградени с излъчване в телевизионния ефир.

*фенове на КЕН – потребители на поне един продукт на КЕН, които редовно купуват и открито декларират, че харесват и предпочитат марката

За Контакти:

Светозар Игнатов, Маркетинг директор КЕН АД
Тел. за контакт: + 359 888 307 512

Десислава Богданова, PR мениджър i2i Public Communications
Тел. За контакт: + 359 854 80 92, 0898 774 615, desislava.bogdanova@i2i-pr.com

Източник: i2i Public Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.163