|
|
| 13 Май 11, 22:02
/ Автор: Heineken
|
Heineken стартира новата си глобална кампания и в България |
Първото видео от глобалната кампания на марката Heineken® - “The Entrance”, пожъна голям онлайн успех с близо 4 млн. посещения в You Tube само за три седмици. Премиерата на клипа бе във Facebook страницата на Heineken в края на 2010 г. и беше оценен от над 900 000 почитатели. Това е и първата кампания за последните 5 години, реализирана на глобално ниво. В момента рекламата се върти в ТВ ефира по цял свят. В България 60-секундна нейна версия стартира от началото на май. |
Първото видео от глобалната кампания на марката Heineken® - “The Entrance”, пожъна голям онлайн успех с близо 4 млн. посещения в You Tube само за три седмици. Премиерата на клипа бе във Facebook страницата на Heineken в края на 2010 г. и беше оценен от над 900 000 почитатели. Това е и първата кампания за последните 5 години, реализирана на глобално ниво. В момента рекламата се върти в ТВ ефира по цял свят. В България 60-секундна нейна версия стартира от началото на май.
Създаден специално за Heineken от водещата рекламна агенция Wieden+Kennedy, героят на видеото влиза по незабравим начин на парти. С чар проправя пътя си сред цветна тълпа, сред която са и красивата съпруга на посланик, петролен магнат и дори кунг-фу боец, а в края той се озовава на сцената в съвместно изпълнение с певицата на The Asteroids Galaxy Tour. Датската алтернативнa поп група изпълнява песента към видеото – “The Golden Age”, техният актуален сингъл.
„Видеото поставя акцент върху космополитността и модерността на Heineken, като смело подчертава нейното пословично остроумие. “The Entrance” потвърждава, че марката се отличава от другите бири”, споделя Сирил Чарзат, глобален директор за марката Heineken. „Ценностите на висококачествената продукция представят ексклузивността и изключителността на марката”.
Творческите директори на W+K, Марк Берна и Ерик Кеной отбелязват: „С тази кампания, Heineken припознава легендарното във всеки един от своите потребители. Мъже, които следват своя път и разпознават добрата бира от първата глътка. Ние ще ги вдъхновяваме и занапред”.
Кампанията включва рекламни клипове с продължителност 90, 60, 45 и 30 секунди и 11 допълнителни кратки забавни видеа, които разкриват задкулисните истории на основните герои от “The Entrance” и могат да бъдат гледани във Facebook и YouTube страниците на Heineken.
С тази кампания Heineken представя новата си световна концепция “Open Your World” чрез разнообразни маркетинг активности. Тя предава свободомислещия и уверен характер на марката.
Факти за клипа “The Entrance”:
• режисиран от талантливия и многократно награждавания режисьор на реклами Фредрик Бонд.
• репетиран и заснет за седмица близо до Барселона, Испания.
• участват над 280 актьора, представящи глобалността на марката.
• главният герой е изигран от френския актьор Ерик Moнжойн, който е избран заради неговата непринуденост и приветливост.
• “The Asteroids Galaxy Tour” заснемат своето видео към “The Golden Age” на същата локация.
Връзки:
Heineken website: http://www.heineken.com
Heineken TVC: http://www.youtube.com/watch?v=TLgetLmlggA
Heineken 2011 The Golden Age: http://www.youtube.com/watch?v=mzoeh6Q6Kig&feature=channel
Heineken Facebook fan page: http://www.facebook.com/heineken
The Golden Age: http://www.youtube.com/watch?v=x5h-LAvQDCQ
Myspace Link: http://www.myspace.com/theasteroidsgalaxytour
Facebook Link: http://www.facebook.com/TheAsteroidsGalaxyTour
За Контакти: 4340377
Източник: Heineken |
|