|
|
| 20 Май 11, 20:20
/ Автор: Българско дружество за връзки с обществеността
|
Първият риалити конкурс за избор на PR агенция приключи |
M-Tel PR Challenge Contest даде шанс на добрите PR специалисти да се „борят” в реално време за иновативен проект на комуникационния оператор. Отличното и вдъхновяващо представяне на единадесетте участника спечели М-Тел и компанията реши да връчи освен голямата награда и два специални приза. |
София, 20 май 2011 г.
Единадесет български PR специалисти приеха предизвикателството на M-Tel PR Challenge Contest и успяха да подготвят и представят интересни идеи и ефективни решения за комуникационна кампания на тема „Популяризиране на услугата M-Tel eBook и устройствата, на които може да се използва“. Първият риалити конкурс за избор на PR агенция се реализира в рамките на Петия PR Фестивал, организиран от Българска конфедерация за връзки с обществеността. M-Tel PR Challenge Contest събра единадесет мотивирани участници, които в рамките само на три часа трябваше да изготвят своето PR предложение към М-Тел, като краткото задание и темата бяха зададени непосредствено преди старта на състезанието.
Единадесетте състезатели се представиха на много високо ниво и успяха да „грабнат” журито на конкурса, което за радост на всички реши да награди допълнително двама от участниците за креативността и добрата им работа.
Журито бе в състав:
Вилиана Тодорова, Началник сектор „Външни комуникации“, М-Тел
Ваня Божилова, Експерт „Външни комуникации”, М-Тел
Дебора Апостолова, Специалист „Online комуникации”, М-Тел
Антоанета Найденова, PR Мениджър, Grain Advertising
Първо място в конкурса M-Tel PR Challenge Contest бе спечелено от Десислава Виткова, Junior PR Consultant в Go Green Communications, с кампанията „Блогът на една книга“. Десислава получи специален подарък от М-Тел – Samsung Galaxy Tab, както и голямата награда – възлагане на проекта на агенция Go Green Communications.
М-Тел даде и две допълнителни специални награди:
Бисер Костадинов, агенция FlyTeam получи специална награда за проекта си „Четене на тъмно“. Той спечели M-Tel Light Book, както и бюджет от 1000 лв., в рамките на които агенцията има възможност да реализира проекта.
Радостина Маринкова от ОТ-ДО Консулт спечели M-Tel Light Book, както и бюджет от 1000 лв., в рамките на които агенцията да осъществи представената от нея идея - „Освободете си място за още един чифт обувки“.
Победителите бяха наградени по време на официалната церемония по награждаването на победителите в конкурса “PR Приз 2011”, която се състоя на 19 май 2011, четвъртък, в хотел „Метрополитън”. Нина Мирчева, Директор „Комуникации” в М-Тел, поздрави участниците за креативните идеи и награди печелившите.
В състезанието се записаха 12 PR специалисти, като 11 от тях приеха предизвикателството и се включиха в надпреварата M-Tel PR Challenge Contest:
1. Александър Александров, Кросроудс България ООД, Управител
2. Биляна Кънчева, Prates Agency
3. Бисер Костадинов, FlyTeam PR agency, PR Специалист
4. Даниела Христова, Управител, Форм Комюникейшънс
5. Десислава Виткова, Go Green Communication, Junior PR Consultant
6. Ева Широкова, Apeiron Commuication, PR специалист
7. Ованес Ованесян, Web & Events, Управител
8. Полина Черкезова, ABC Design&Communication, Специалист “Маркетинг и реклама“
9. Радостина Маринкова, ОТ-ДО Консулт, PR мениджър
10. Цветелина Грозданова, Teren Music, Мениджър Събития & PR
11. Ясен Ценков, Apeiron Communication, Manager Apeiron Media
На снимката от дясно на ляво: Нина Мирчева, Директор "Комуникации", М-Тел, и Десислава Виткова, Go Green Communications.
За допълнителна информация:
Пламена Павлова
Българско дружество за връзки с обществеността
София 1000
Ул. Искър 54, ет. 1, офис 4
Тел.: 02/ 495 85 82 и 0887 45 00 40
Е: office@bdvo.org
S: www.bdvo.org
www.prpriz.info
Източник: Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) |
|