Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Техника

Вземи в gLOG
16 Юни 11, 22:24 / Автор: LG
LG пуска телевизорите CINEMA 3D на нови пазари в резултат на повишеното търсене от страна на потребителите
LG Electronics направи поредна стъпка към установяването на доминиращо присъствие на пазара на 3D телевизори, като организира грандиозно събитие в автомобилния парк Ferrari World в екзотичната столица Абу Даби.
София, 16.06.2011 г. – LG Electronics направи поредна стъпка към установяването на доминиращо присъствие на пазара на 3D телевизори, като организира грандиозно събитие в автомобилния парк Ferrari World в екзотичната столица Абу Даби. Компанията за първи път представи на аудиторията от Близкия Изток своите телевизори CINEMA 3D, които използват патентовата технология Film Patterned Retarder (FPR).

Меган Фокс, звезда от филма „Трансформърс”, също посети елегантното събитие в Ferrari World, обявен за „най-големия тематичен парк в света”. Повече от 3 500 госта се насладиха на визуалния спектакъл, осъществен благодарение на възможностите за широк ъгъл на видимост и гледане от повече на брой позиции на CINEMA 3D телевизорите. По този начин продуктите създават перфектно зрително изживяване за големи групи от хора.

“CINEMA 3D постави началото на промяна, която превърна домашното 3D забавление от скъпо и до голяма степен недостъпно удоволствие във възможност, която както клиентите, така и специалистите посрещнаха с голямо вълнение и радост”, каза Кюнг-Хуун Бюн, изпълнителен вицепрезидент, LG Electronics Home Entertainment Company. „CINEMA 3D е решението, от което индустрията така силно се нуждаеше с оглед на високия интерес към 3D продуктите през миналата година. Имайки предвид как технологията се прие тази година, сме повече от уверени, че CINEMA 3D ще се превърне в стандарт за 3D телевизорите по света.”

Телевизорът CINEMA 3D предлага пълен набор от интернет свързани смарт функции, така че потребителите вече не са поставени в ситуация на труден избор. Екранът за управление Home Dashboard осигурява лесен интерфейс за достъп до богатата селекция на съдържание на телевизора, персонализирани LG приложения добавят допълнителни функции, а функцията Smart Share осигурява на потребителите лесен и бърз обмен на съдържание между телевизора и други дигитални устройства.

„Това, с което разполагаме е продукт от последно поколение, който комбинира високо качество на изпълнение и иновации, представящи последните открития в технологично отношение, каза г-н К.В. Ким, президент на LG Electronics, Близък Изток и Африка. „CINEMA 3D на LG в действителност е телевизорът, предлагащ най-много възможности на днешния пазар за гледане на телевизия, играене на игри и онлайн свързаност.”

LG гради своята стратегия въз основа на потребителското отношение към 3D като много желана функция. Това отношение се дължи най-вече на факта, че са разрешени някои от основните притеснения, свързани с тази технология – неудобните очила и липсата на стойностно съдържание.

„Въпреки че все още сме в първата половина от годината, смятам, че през следващите шест месеца ще бъдем свидетели на изненадващо добри резултати по отношение на навлизането на домашното 3D,” добави г-н Бюн. Клиентите, които вече са купили телевизори CINEMA 3D от следващо поколение са изключително доволни от избора си и споделят добрите си впечатления със свои близки и роднини. Именно така започват големите промени.”

# # #

LG Electronics, Inc.
LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) е световен лидер и технологичен иноватор в областта на потребителската електроника, мобилните комуникации и домакинските електроуреди. В компанията работят повече от 93 000 души в над 120 представителства по целия свят. LG Electronics се състои от 4 бизнес подразделения – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance and Air Conditioning and Energy Solution – с продажби в световен мащаб от 55,8 трилиона корейски вона (48.2 милиарда щатски долара) към края на 2010 г. Компанията е водещ световен производител на плоскоекранни телевизори, аудио-визуална техника, мобилни телефони, климатици и перални машини. LG подписа дългосрочен договор, с който стана Глобален Партньор и Технологичен Партньор на Formula 1™. Като част от това изключително партньорство, LG придоби ексклузивни маркетингови права като официален доставчик на електроника, мобилни телефони и процесори на данни за това глобално спортно събитие. За повече информация: www.lge.bg

За LG Electronics Home Entertainment Company
LG Electronics Home Entertainment Company е сред водещите световни производители на плоскоекранни екрани, аудио и видео системи за индивидуална и професионална употреба. Продуктовите линии на LG включват LCD и плазмени телевизори, системи за домашно кино, Blu-ray плеъри, аудио и видео системи, плазмени екрани и др. Еднвоременно с мултифункционалните възможности на устройствата, от компанията се фокусират и върху стилния дизайн на продуктите, както и върху въвеждането на технологични иновации, за да подобрят забавлението и изживяването за потребителите.

Източник:
AMI Communications`

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.4414