|
|
| 16 Август 11, 19:52
/ Автор: Ardency Consultung
|
Софика Груп с 57% ръст на приходите за полугодието |
Най-голямата българска аутсорсинг компания отчита забележителен ръст от 57% на приходите от продажби за полугодието (до края на юни) в сравнение със същия период на 2010г. |
София, 16 август 2011г. – Софика Груп, най-голямата българска аутсорсинг компания отчита забележителен ръст от 57% на приходите от продажби за полугодието (до края на юни) в сравнение със същия период на 2010г. Спрямо второто полугодие на изминалата година ръстът е от 29%, като най-голям принос към него имат нарасналите с 52% приходи от Контактния център на компанията.
Постигнатите приходи са в резултат на разширяване на обхвата на работа с ключови клиенти на Софика Груп и сключване на нови стратегически договори. През изминалите шест месеца компанията добави към портфолиото си нови услуги като обслужване на клиенти 24х7, първо ниво ИТ поддръжка на място при клиента и предоствяне на контактен център като услуга.
Софика Груп е единствената българска компания, която към момента е потвърдила участие в най-престижния европейски форум в аутсорсинг индустрията - Call Centre & Customer Management EXPO, който ще се проведе 11-12 октомври в Лондон. Годишно изложението събира над 5000 участници, близо 70% от тях идват с конкретна цел - да сключат сделки, а една четвърт от посетителите разполагат с инвестиционен бюджет надвишаващ 1 милион паунда.
За Софика Груп
Софика Груп е най-голямата българска компания в сферата на аутсорсинг на бизнес процеси - BPO (Business Process Outsourcing). Компанията отбеляза средногодишен ръст от 50% на продажбите през последните четири години, като само през 2010г. те са нараснали с 30 на сто. В Софика Груп работят над 650 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. От една година Софика Груп има представителство в Македония. Повече информация можете да намертите на: www.sofica-group.com
Източник: www.ardencyconsulting.com |
|