Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Лайфстайл

Вземи в gLOG
19 Октомври 11, 18:15 / Автор: Publicis Consultants | MARC
Конкурс за авторски филми във Facebook предизвиква българските потребители на социалната мрежа
Мини почивка за четирима е седмичната награда в новия конкурс на българската фен страница на авиокомпанията easyJet във Facebook
От днес до 13 ноември българските потребители във Facebook могат да се включат в специален конкурс за авторски филми, представящи любими техни преживявания и пътувания с обичаните от тях хора. Надпреварата „Машина за спомени” („Memory Maker”) се организира от водещата европейска авиокомпания easyJet и се провежда във фен страниците на компанията в 11 европейски страни, сред които и България. Посредством интегрирано и адаптирано на български език приложение във Facebook, потребителите могат да създадат авторски колекции от слайдшоу филми, като използват своите собствени снимкови албуми от летните почивки или други пътешествия в Европа. Състезанието вече стартира във Великобритания, Испания, Германия, Франция, Италия, Швейцария, а от днес потребителите от България, Унгария, Португалия, Чехия и Холандия имат възможността също да се включват в интересното съревнование.

Участието в конкурса става чрез българската страница на easyJet в социалната мрежа: http://www.facebook.com/pages/EasyJet-in-Bulgaria/276802463019. Всеки участник може да качи своите най-предпочитани снимки и да въвлече своя приятелски кръг да го подкрепи, за да спечели една от седмичните награди на easyJet. Всяка седмица филмът, получил най-голям брой гласове, печели двудневна почивка за победителя и трима негови приятели до дестинация на easyJet по избор. Инициативата се организира по повод новата пан-европейска рекламна кампания на easyJet „Къде отиваш”. Кампанията представя причините, поради които пътуваме и емоциите, които изпитваме, когато сме заедно с любимите си хора.

За повече информация:

Димитър Манлиев, Publicis Consultants | MARC
телефон: 02/ 434 07 90, 0896 786 736
E-mail: d.manliev@publicis-consultants.bg

Източник:
http://www.facebook.com/pages/EasyJet-in-Bulgaria/276802463019

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1511