|
|
| 11 Ноември 11, 16:59
/ Автор: SOS Детски селища България
|
Силвия Лулчева и Любо Нейков направиха първите 2 дарения в новата онлайн кампания на SOS Детски селища България |
На 11 ноември 2011 г. SOS Детски селища България стартира кампания за набиране на средства, която ще бъде изцяло в интернет и дарителите, решили да подкрепят организацията, ще могат да направят дарението си онлайн. |
Силвия Лулчева и Любо Нейков направиха първите 2 дарения в новата онлайн кампания на SOS Детски селища България.
Силвия Лулчева, посланик на добра воля на SOS Детски селища България, и Любо Нейков първи подкрепиха кампанията и заедно обещаха да убедят още 111 техни приятели да дарят 20 лева, 50 лева или сума по техен избор онлайн.
На 11 ноември 2011 г. SOS Детски селища България стартира кампания за набиране на средства, която ще бъде изцяло в интернет и дарителите, решили да подкрепят организацията, ще могат да направят дарението си онлайн. Основната цел на организаторите е набиране на парични дарения чрез специално инсталирания онлайн терминал, който предоставя възможност за преводи на средства от кредитна или дебитна карта чрез системите на Борика, ePay.bg и PayPal. Адресът на интернет страницата е www.sosbg.org/donate. Кампанията за набиране на еднократни дарения, наречена „Миговете създават семейството“, ще бъде комуникирана усилено чрез банери и в социалната мрежа Фейсбук. Съществува и опцията за дарение чрез банков превод, която е изключително улеснена от възможността потребителите да изтеглят вносна бележка или платежно нареждане. Инициативата ще продължи до края на декември 2011г.
„За нас това е нов начин за набиране на средства за дейността ни. Вярваме, че улесненият начин за дарения ще допадне на хората, тъй като е много удобен. Убедени сме, че банерът на кампанията и нейният слоган „Миговете създават семейството“ ще заинтригуват много българи и ще ги накарат да повярват, че всеки може да промени бъдещето на едно дете, дарявайки сума от 20 лева, 50 лева или сума по избор. Благодарим на нашите партньори и на нашите приятели, които подкрепиха кампанията.“ - коментира Пламен Стоянов, Национален изпълнителен директор на SOS Детски селища България.
До момента партньори на кампанията са електронните издания az-jenata.com, graziaonline.bg, life.dir.bg, dir.bg, iwoman.bg, club.bg, actualno.com, hotnews.bg, woman.bg, top.bg, rozali.com, moetodete.bg, bliasak.bg, cosmopolitan.bg, dnes.bg, svejo.net, tialoto.bg, dariknews.bg, standartnews.com, bg-mamma.bg, viewsofia.com, teenviewsofia.com, sofialive.bg, dartsnews.bg, investor.bg, infobulgaria.info, bgnes.com, агенция БГНЕС, vsekiden.com, puls.bg, trud.bg, 24chasa.bg, netinfo, mtel.bg, nikas.bg, epay.bg, volkswagen.bg, sportdepot.bg, programata.bg, hotelexposofia.com, Posoka.com, zachatie.org.
SOS Детски селища България е редовен член на международната организация за социално развитие SOS Детски селища Интернационал, обединяваща самостоятелни SOS сдружения в 132 страни в целия свят.
SOS Детски селища България подсигурява семейство и здравословна среда за развитие и израстване на лишени от родителска грижа деца в SOS Детските селища в Трявна и Дрен и SOS Младежките домове в София и Велико Търново. Центровете за обществена подкрепа в София, Радомир, Велико Търново и Габрово оказват помощ на деца в риск чрез подкрепа на техните семейства. Българското сдружение развива и застъпнически кампании за защита правата на децата, съгласно Конвенцията на ООН за правата на детето. SOS Детски селища България предоставя закрила на повече от 1000 деца в България, прилагайки световните стандарти в грижата за деца.
За Контакти:
Соня Точева, Ръководител направление Връзки с обществеността и Набиране на средства 0885999509, s.totcheva@sosbg.org
Източник: SOS Детски селища България |
|