|
|
| 22 Ноември 11, 20:02
/ Автор: Sofica Group
|
Interactive Intelligence удостоена с наградата на Frost & Sullivan за Kомпания на годината 2011 в областта на системите за контактни центрове |
За втора поредна година световната анализаторска компания Frost & Sullivan удостоява Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) с наградата Компания на годината 2011 в областта на системите за контактни центрове в Северна Америка. |
София, 22 ноември 2011 г. – За втора поредна година световната анализаторска компания Frost & Sullivan удостоява Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) с наградата Компания на годината 2011 в областта на системите за контактни центрове в Северна Америка.
„Interactive Intelligence беше единствената компания в сектора, която отбеляза ръст на бизнеса във всичките шест сегменти на пазара през 2010г.”, заяви Михаел ДеСалес, главен анализатор във Frost & Sullivan. “Още по-впечатляващо е, че компанията отбеляза ръст в ниши където пазара беше наситен с добре установени конкуренти, което даде възможност на Interactive Intelligence да се позиционира като достоен техен съперник”.
Наградата на Frost & Sullivan се присъжда всяка година на компания, която отговаря на следните критерии: отлична стратегия за растеж и съответното й прилагане; степен на иновативност в предлаганите продукти и технологии; лидерство по предоставяне на стойност за клиентите и лидерство по пазарно навлизане.
Решението си Frost & Sullivan за носител на наградата мотивираха с приложената матрична методология, която позволява на техните анализатори и консултанти обективно да оценят представянето на всяка компания сравнявайки го с показателите постигнати от нейните два най-големи конкуренти. Така Interactive Intelligence задминаха своите конкуренти събирайки общ резулат от 8.4, сравнен с 7.6 и 7.4 респективно на следващите я две компании.
От създаването й през 1994, Interactive Intelligence си изгради репутация на компания, която разработва собствени приложения, които работят върху единна, отворена комуникационна платформа проектирана така, че да предостави на клиентите опростено управление, да намали техните разходи и да отговори на реалните им потребности, коментира основателят й и главен изпълнителен директор д-р Доналд И. Браун.
Interactive Intelligence увеличи броя на клиентите си и те вече надхвълят 4000 компании в над 90 страни от света.
Преди близо половин година Interactive Intelligence обяви партньорство си със Софика Груп, водещата българска аутсорсинг компания и доставчик на BPO решения, която е и ексклузивен дистрибутор на решенията на Interactive Intelligence в България.
Пълния анализ на Frost & Sullivan можете да видите на: http://www.inin.com/ProductSolutions/Documents/Frost-and-Sullivan-Award.pdf.
За Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Inc. (Nasdaq: ININ) е международен доставчик на интегрирани комуникационни решения за автоматизация на контактен център, корпоративна IP телефония и автоматизация на бизнес процеси. Решенията на компанията, които могат да бъдат инсталирани при клиента или предлагани като услуга, включват и специални приложения за индустрии като застраховане и събиране на вземания. Interactive Intelligence е основана през 1994 година и до днес има над 4 000 клиенти от целия свят. Компанията е между Топ 500 световни доставчици на услуги и софтуер и е класирана от списание Forbes сред 100-те най-добри малки компании на Америка за 2011г. В компанията работят близо 1000 души и централата й се намира в Индианаполис, САЩ. Interactive Intelligence има офиси в Северна Америка, Латинска Америка, Европа, Близък Изток, Африка и Азия. За повече информация: www.inin.com.
Interactive Intelligence Inc. притежава търговските марки, лога и други марки свързани с INTERACTIVE INTELLIGENCE. Всички други търговски марки, споменати в този документ, са собственост на техните притежатели.
За Sofica Group
Софика Груп е най-голямата българска компания в сферата на аутсорсинг на бизнес процеси - BPO (Business Process Outsourcing). Компанията отбеляза средногодишен ръст от 50% на продажбите през последните четири години, като само през 2010г. те са нараснали с 30 на сто. В Софика Груп работят над 650 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. От една година Софика Груп има представителство в Македония.
Повече информация можете да намертите на: www.sofica-group.com
Източник: Sofica Group |
|