|
|
| 22 Декември 11, 15:41
/ Автор: NULLA
|
NULLA се включи в конкурса за най-обещаващ моден дизайнер |
Модният лейбъл NULLA (www.nulla.eu) се включи в надпреварата с 5 свои дрехи от колекцията “Полет 0”, която бе представена официално на Седмицата на модата в Скопие през октомври т.г. |
22 декември 2011 г., София – Модният лейбъл NULLA (www.nulla.eu) се включи в надпреварата с 5 свои дрехи от колекцията “Полет 0”, която бе представена официално на Седмицата на модата в Скопие през октомври т.г. Конкурсът (http://www.muuse.com/#!contest) на онлайн платформата Muuse.com и секцията „Млади таланти” на италианския Vogue има за цел да селектира и подпомогне израстването и развитието на млад дизайнер.
Гласуването на първия етап вече започна онлайн в сайта на Muuse.com и тече с пълна сила. Вчера, в блога си, Muuse вече го определи като битката на нациите, тъй като възможността определен дизайнер да спечели се превръща в повод за национална гордост. Масовото гласуване провокира участничка от Парагвай да заснеме свое видео обръщение, в което призовава сънародниците си за подкрепа. След излъчването му в емисия новини на парагвайска телевизия, 5000 потребители от Парагвай се регистрират в сайта на Muuse за гласуване..
Участието на NULLA може да бъде подкрепено до 15 януари 2012 г. Гласуването става след регистрация с Facebook акаунт. Всеки посетител на сайта на MUUSE, който се регистрира да гласува, има шанс да спечели шал „limited edition”, изработен от някой от дизайнерите на Muuse.com
Допълнителна информация:
„Полет 0”
Колекцията включва 22 силуета от прости геометрични форми, доразвити чрез сложни детайли, вдъхновени от оригами и реализирани с прихлупване и напластяване. Цветове: бяло, черно и нюанси на сивото. Използвани материи - памук, естествена коприна, шифон с авторски десен, ръчно изработено плисе и ръчно багрена коприна.
Представянето на „Полет 0” на Седмицата на модата в Скопие предизвика значителен интерес от страна на гостите на събитието, местни и международни медии. Mоделите на NULLA излязоха, съпроводени от саундтрака на последния филм на Вим Вендерс „Пина” и новия сингъл на Florence + The Machine „What The Water Gave Me”.
За конкурса
Според регламента първите 50 дизайнера, получили най-много читателски гласове, ще бъдат допуснати във втория етап, където ще решава експертният екип на VOGUE TALENTS, оглавяван от Сара Майно, старши моден редактор в списанието. Експертите ще изберат само 10 проекта, които ще продължат участието си на финалната права. За избора на победител читателите отново ще играят решаваща роля. Те ще могат да гласуват пак онлайн, но този път ще трябва да изберат най-добрия измежду десетте колекции, определени от експертното жури.
Победителят в надпреварата получава предложение за производство от Muuse.com. Той ще бъде представен подробно в секцията „Таланти” на Vogue.it и неговите дрехи ще бъдат продавани онлайн на сайта на италианския Vogue. Освен това, през месец февруари, рубриката „Дизайнер на месеца” на Muuse.com ще бъде посветена на него.
Източник: www.nulla.eu |
|