|
|
| 27 Февруари 12, 23:18
/ Автор: hranaotklasa.bg
|
Ще се осмелите ли да се ядосате на "ХРАНА ОТ КЛАСА"? |
В наши дни потребителите трябва да защитават все по-настоятелно своите права и интереси по отношение на качеството на стоките, които купуват. Целта на „ХРАНА ОТ КЛАСА“ е да се оформи потребителска култура, за да може търговците да се научат да имат отношение и съвест за всяка една рекламация постъпила при тях от страна на потребителя. |
В наши дни потребителите трябва да защитават все по-настоятелно своите права и интереси по отношение на качеството на стоките, които купуват. Целта на „ХРАНА ОТ КЛАСА“ е да се оформи потребителска култура, за да може търговците да се научат да имат отношение и съвест за всяка една рекламация постъпила при тях от страна на потребителя.
Какво в действителност е рекламация и кога може да се направи такава?
По принцип рекламация означава искане, възражение, оплакване от дадена стока за потребление. Затова, ако ви се случи да закупите продукт, който е от продуктовата група на „ХРАНА ОТ КЛАСА“ и не сте доволни от него, можете да заявите рекламация без да е необходимо да пишете жалби до Комисията за защита на потребителите.
Екипът на бранда ще се погрижи всяко едно ваше оплакване да бъде разгледано и най-вече да стигне до производителя. По-този начин искаме да съдействаме не само за вашето спокойствие, но и да коригираме производителя, който е допуснал да се стигне до продажбата на некачествен продукт.
За да може вашата рекламация да бъде зачетена като основателна и достоверна, е необходимо да спазвате няколко изисквания.
- да знаете името на продукта и неговата марка
- количество/грамаж и задължително партиден номер
- дата на изтичане срока на годност
- името и адреса на магазина, от който е закупен продукта
Препоръчително е да пазите касовата бележка от покупката, за да се види ясно, че данните са верни и точни. Важни са датата и часа изписани на нея, за да може да се установи, например, че наистина продуктът е с изтекъл срок на годност.
Колкото по-рано установите, че продуктът е негоден за консумация и направите рекламация, по-добре за самите вас. Необходим е известен период от време, в което вашето оплакване ще бъде разгледано от нас и в последствие да предупредим, когото трябва.
Ако оплакването е основателно, по преценка на „ХРАНА ОТ КЛАА“ ще бъдат предприети мерки по компенсирането на потребителя. Ще последва проверка по случая и установяване на причината за производството и разпространението на некачествен продукт.
Имате право да върнете продукта, ако се установят липси и несъответствия между описаните характеристики на етикета и действителния вид и състояние на стоката. Преди всичко съветът към вас е да пазарувате с внимание и да обръщате внимание на качеството на продукта. Следете за хранителни стоки, за който ясно е обозначено, че безопасността им при консумация е гарантирана.
В сайта на „ХРАНА ОТ КЛАСА“ ще видите какво представлява формата за рекламация - http://hranaotklasa.bg/Yadosan-sam-Iskam-da-se-oplacha/10/supages/ и при необходимост я използвайте, а ние ще се погрижим вашето оплакване да бъде проучено и изяснено.
За Контакти: Accent Select
Източник: http://hranaotklasa.bg/ |
|