Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Гурме

Вземи в gLOG
07 Март 12, 08:35 / Автор: hranaotklasa.bg
"ХРАНА ОТ КЛАСА" влиза в диалог с потребителите и с корпоративен блог
"ХРАНА ОТ КЛАСА" е не само бранд, на който хората могат да имат доверие по отношение на качествената и безопасна храна. Тя е и социален инструмент, чрез който те могат да виждат послания и да споделят своите гледни точки, идеи, коментари.
"ХРАНА ОТ КЛАСА" е не само бранд, на който хората могат да имат доверие по отношение на качествената и безопасна храна. Тя е и социален инструмент, чрез който те могат да виждат послания и да споделят своите гледни точки, идеи, коментари.

Марката залага не само на присъствие в социалните мержи - facebook (http://www.facebook.com/HranaOtKlasa) и twitter (https://twitter.com/HranaOtKlasa).

Комуникационната й сила е скрита и в корпоративния блог - http://hranaotklasa.bg/blog, в който се споделя интересна, полезна и актуална информация относно храната. Темите са разнообразни, разпределени в секции - Актуално, Съвети и Любопитно. Информацията в тях се обновява регулярно съобразена според търсенията, интересите и потребностите на потребителите. Има възможност за коментари под всеки пост, за да може да се споделят мнения според характера на публикувания текст.

Авторите на блога на "ХРАНА ОТ КЛАСА" се стремят читателите да извличат максимална полза от всеки един публикуван съвет и ценна информация, която може да им влезе в употреба, дори и да ги предпази.

Характерът на постовете е съобразен напълно с концепцията на бранда за грижата към храната и към потребителите. Целта е не само да четат, да се образоват, но и да се забавляват с любопитни факти, дори и да влязат в спор по дадено становище. "ХРАНА ОТ КЛАСА" търси своите будни потребители, усъвършенстващи потребителската си култура, грижещи се за избора си на качествена храна и оценяващи усилията на марката да осигури такава.

Формата на комуникация чрез блога е предимно неформална, за по-достъпна и близка комуникация между потребителите и бранда. С развитието на "ХРАНА ОТ КЛАСА" блогът ще бъде още по-усъвършенстван, функционален и полезен като четиво и наръчник за хората.

Корпоративното блогване на бранда се стреми да предлага непрекъснато нови предизвикателства и възможности, за да предаде на своите онлайн читатели положителен и полезен опит. "ХРАНА ОТ КЛАСА" следи отговорно съдържанието в блога, за да може да бъде максимално ясно и разбираемо за хората, които го четат. Отличителните черти на блог комуникацията с потребителите се отличава с откритост и отзивчивост, за по-лесно осъществяване обмяната на идеи, факти, проблеми и обратна връзка.

Много скоро читателите на блога "ХРАНА ОТ КЛАСА" ще могат да очакват повече информация и за първите продукти на марката.За тях е предвидено да бъдат представени по креативен начин за по-емоционално възприемане от страна на потребителя.

За Контакти: Accent Select

Източник:
http://www.hranaotklasa.bg

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1195