Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Информационни технологии

21 Март 12, 07:33 / Автор: Ardency Consultung
Interactive Intelligence призната за лидер при доставчиците на решения за контактни центрове за 2012 г.
Interactive Intelligence изпревари конкуренти като Avaya, Cisco и Genesys като получи най-високите оценки в категориите Посока на развитие на компанията, Удовлетвореност на клиентите с предоставената услуга и Цена.
София – 20 март 2012г. - Interactive Intelligence, световната компания за интегрирани IP решения, за втора поредна година e обявена за лидер при доставчиците на решения за контактни центрове за 2012г. от списание CRM, водещата медия при решенията и услугите за управление на връзките с клиентите (customer relationship management). В България тези решения се внедряват от ексклузивния дистрибутор на Interactive Intelligence – Софика Груп, която е най-голямата българска компания в сферата на аутсорсинг на бизнес процеси.

Interactive Intelligence изпревари конкуренти като Avaya, Cisco и Genesys като получи най-високите оценки в категориите Посока на развитие на компанията, Удовлетвореност на клиентите с предоставената услуга и Цена.

“Решението на Interactive Intelligence е най-всеобхватното в индустрията,” коментира анализаторът Шейла Макгий-Смит в мартенския брой на списание CRM. “А компанията ежедневно затвърждава лидерската си позиция като създава технологии,за контактните центрове, които все повече навлизат и се използват в ежедневните бизнес операции на компаниите.”

Наградите на списание CRM за лидерите при услугите за контактни центрове отличават компаниите в индустрията по предварително изготвени критерии. Редакторите на списанието и избрани анализиратори и консултанти от индустрията оценяват участниците. Всяка компания получава оценка от 1 до 5 по всеки един от критериите (1) Удовлетвореност на клиентите (2) Дълбочина на функционалност и (3) Посока на развитие на компанията. В крайната оценка са включени и други фактори като например Цена. Победител е компанията събрала най-висока средна оценка.

"Наградата лидер при CRM услугите е особено важна за нас, защото от всички критерии ние получихме най-висока оценка в категорията Удовлетвореност на клиентите,” сподели д-р Доналд Е. Браун, основател и изпълнителен директор на Interactive Intelligence. „Гордеем се с признанието, че благодарение именно на нашите продукти клиентите ни предоставят конкурентни услуги,” добави д-р Браун.

Interactive Intelligence предлага „всичко в едно” софтуерен пакет за IP комуникации, проектиран да намали разходите и сложността, свързани с предоставянето на услуга посредством много отделни продукти. Предложенията на компанията включват софтуерни пакети за автоматизация на контактни центрове, унифицирани комуникации и автоматизиране на бизнес процесите. Всички те могат да бъдат доставени на място при клиентите или посредством „облачни” услуги на базата на модела „комуникации като услуга” (communications-as-a-service).

За Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Inc. (Nasdaq: ININ) е международен доставчик на интегрирани комуникационни решения за автоматизация на контактен център, корпоративна IP телефония и автоматизация на бизнес процеси. Решенията на компанията, които могат да бъдат инсталирани при клиента или предлагани като услуга, включват и специални приложения за индустрии като застраховане и събиране на вземания. Interactive Intelligence е основана през 1994 година и до днес има над 4 000 клиенти от целия свят. Компанията е между Топ 500 световни доставчици на услуги и софтуер и е класирана от списание Forbes сред 100-те най-добри малки компании на Америка за 2011г. В компанията работят близо 1000 души и централата й се намира в Индианаполис, САЩ. Interactive Intelligence има офиси в Северна Америка, Латинска Америка, Европа, Близък Изток, Африка и Азия. За повече информация: www.inin.com.

Interactive Intelligence Inc. притежава търговските марки, лога и други марки свързани с INTERACTIVE INTELLIGENCE. Всички други търговски марки, споменати в този документ, са собственост на техните притежатели.

За Sofica Group
Софика Груп е най-голямата българска компания в сферата на аутсорсинг на бизнес процеси - BPO (Business Process Outsourcing). В Софика Груп работят над 650 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. От една година Софика Груп има представителство в Македония. Повече информация можете да намерите на: www.sofica-group.com

Източник:
www.ardencyconsulting.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.2081