|
|
| 25 Април 12, 10:20
/ Автор: Комуникационна агенция PRoWay
|
Информационна кампания ще популяризира същността и проблемите на имиграционния феномен в България |
Проектът е финансиран от Европейския фонд за интеграция на граждани на трети страни чрез Министерство на труда и социалната политика на Република България и се изпълнява от Интернешънъл Трейнинг енд Дивелопмънт Център ООД (списание ENTERPRISE)
|
София, 24.04.2012 г. На пресконференция днес Интернешънъл Трейнинг енд Дивелопмънт Център ООД (списание ENTERPRISE) представи проект „Информационна кампания за имиграционния феномен“. Проектът цели широка обществена информираност за провеждането на последователна и дълготрайна политика за гарантиране на правата на имигрантите (граждани на трети държави) и за гарантиране на тяхната успешна интеграция в българското общество. Проектът се финансира от Европейския фонд за интеграция на граждани на трети страни чрез Министерство на труда и социалната политика на Република България. Общата сума на бюджета за изпълнението на проекта е 69 983,76 лева.
По време на пресконференцията бяха представени основните цели на проект „Информационна кампания за имиграционния феномен“ и възможностите за тяхното реализиране. В рамките на проекта ще бъде реализирана комплексна медийно-информационна кампания за ефективно взаимно разбиране на различните културни ценности и развиване на взаимна търпимост и уважение, както и повишена осведоменост на гражданите от трети държави за техните права и задължения.
„Проектът ще се реализира в срок до 30 юни 2012 г. и неговите цели са да установи продължително и ефективно действие и развитие“, обяви Ева Любомирова, издател на сп. ENTERPRISE и ръководител на проекта. Проектът предвижда постигнатите резултати от изпълнението на дейностите да окажат трайно въздействие върху целевите групи както следва:
- повишаване на знанията на имигрантите в областта на българския език, традиции, история, институции, култура и социално-икономически аспекти;
- по-добър и недискриминационен достъп на имигрантите до стоки и услуги;
- по-добро възприятие на интеграцията на имигранти от гледна точка на българското общество;
- увеличение на удовлетворението на имигрантите;
- повишена осведоменост на гражданите на трети държави за техните права и задължения;
- по-добро взаимно разбиране за различните култури и ценности и развиване на взаимна търпимост.
Според Николай Ярмов, ключов експерт по проекта, медиите играят основна роля в интеграционния процес: от една страна чрез тях информацията достига до обществото, а от друга страна те информират и запознават самите имигранти с българската култура и традиции.
В рамките на проекта ще бъде изготвен и анализ на медийното отразяване и стратегически насоки за разпространение на информация за политиката по интеграция на имигранти.
За Интернешънъл Трейнинг енд Дивелопмънт Център ООД (списание ENTERPRISE):
Интернешънъл Трейнинг енд Дивелопмънт Център (ИТДЦ) ООД е българска компания, която се занимава с издателска и разпространителска дейност, маркетинг консултиране, разработване на кампании, организиране на бизнес форуми MySuccess.bg и др. ИТДЦ е издател на списание ENTERPRISE – прецизно таргетирано B2B печатно издание за мениджмънт и ERP, с контролирана дистрибуция. ENTERPRISE достига до мениджърите, като говори на техния език и от тяхната гледна точка. Кратко, ясно и точно, първата по рода си бизнес медия в България се насочва изключително към практическите проблеми в управлението на съвременните компании. ENTERPRISE формулира и анализира най-важните явления в българската бизнес реалност – от гледна точка на управление и технологии.
За допълнителна информация:
Петър Стоянов
главен редактор
сп. ENTERPRISE
тел.: 0894 426 245
e-mail: petar@enterprise.bg
Източник:
Комуникационна агенция PRoWay
|
|