|
|
| 26 Април 12, 17:36
/ Автор: БАПРА
|
Българската асоциация на PR агенциите връчи тазгодишните награди за най-успешни PR проекти в конкурса BAPRA Bright Awards 2012 |
В третото издание на BAPRA Bright Awards All Channels Communication Group стана
„Агенция на годината”, а за „Комуникационна кампания на годината” беше избрана „Аз съм с теб” на „От-до консулт”
На официална церемония вчера вечерта браншовата асоциация на PR бизнеса – БАПРА, връчи третите награди за най-успешни комуникационни кампании и агенция в България. 17 от най-изявените международни специалисти оцениха участниците в конкурса BAPRA Bright Awards 2012. Председател на журито бе Пол Холмс, основател на The Holmes Report и най-влиятелният анализатор на PR пазари в света. |
На официална церемония вчера вечерта браншовата асоциация на PR бизнеса – БАПРА, връчи третите награди за най-успешни комуникационни кампании и агенция в България. 17 от най-изявените международни специалисти оцениха участниците в конкурса BAPRA Bright Awards 2012. Председател на журито бе Пол Холмс, основател на The Holmes Report и най-влиятелният анализатор на PR пазари в света.
„Кампаниите тази година са на много високо ниво. Българският PR бизнес се развива изключително динамично”, сподели впечатленията си Пол Холмс, който за трета поредна година е начело на журито на BAPRA Bright Awards. „Българските агенции демонстрират истинско развитие не само в оригиналността на идеите. Днес те са по-практични от всякога. Решенията им са изцяло обвързани с резултатите и всеки аспект от комуникацията е внимателно обмислен така, че да работи за постигането на максимални резултати с ограничен бюджет”, допълни той.
Отличените с награди BAPRA Bright Awards 2012 в 6-те конкурсни категории са, както следва:
„Агенция на годината” – All Channels Communication Group;
„Комуникационна кампания на годината” – „Аз съм с теб” – „От-до консулт” за Roche България;
„Кампания за устойчиво развитие” – „Живей активно!” на APRA Porter Novelli за Nestle България;
„Специално събитие” – „Откриване на първия офис на Discovery Networks в България” на All Channels Communication Group за Discovery Networks;
„Иновативна кампания” – „Планета. Хора. Парти” на United Partners за Heineken;
„Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел” – „VIVACOM Избори 2011” на VIVACOM.
„Кампаниите и агенциите, които бяха наградени, са тези, които помагат на българския бизнес да бъде по-успешен и по-етичен“, коментира Александър Дурчев, председател на БАПРА. „BAPRA Bright Awards има за цел да популяризира именно етичните практики, които едновременно с това са и ефективни и смели. Международното жури на конкурса дава възможност да получим такава обективна оценка, която да ни окуражи, че българската PR професия е на верния коловоз.“
Останалите отличени агенции и компании в третото издание на BAPRA Bright Awards 2012 са:
„Агенция на годината” – второ място за APRA Porter Novelli и трето – за United Partners.
„Комуникационна кампания на годината”: второ място – „Живей активно” на APRA Porter Novelli; трето място за “SoulHunters” на Saatchi & Saatchi/ Publicis Marc Group;
„Кампания за устойчиво развитие”: второ място – „Виж нещата отвътре” на PR Net; трето място делят Symmetric Communication, All Channels Group с проекта на SOS Детски селища и Publicis Marc Group с „Освободи интернет”.
„Специално събитие”: второ място за Publicis Marc Group с „Ариана аматьорска лига 2011”; трето – за APRA Porter Novelli с „Finlandia Design Show”.
„Иновативна кампания”: второ място за кампанията на reforma “Quiz 365”, трето – за APRA Porter Novelli за „Уникален дизайн за уникална емоция”.
„Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел”: второ място за Българска национална телевизия и „Малкото голямо четене”, трето – за Еврофутбол с „Печелиш и помагаш”.
Допълнителна информация за BAPRA Bright Awards 2012 може да откриете на www.bapra.bg.
Повече за БАПРА:
Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като представител на най-авторитетните компании за комуникационни услуги на пазара в България. За изминалите 11 години БАПРА допринася за повишаването на етичните стандарти и професионализма в сферата. Всички компании, които членуват в асоциацията, приемат Етичния кодекс, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. Повече информация за асоциацията можете да намерите на www.bapra.bg
За Контакти:
Юлия Златанова 02/434 03 81 , 0879 163 251
Източник: www.bapra.bg |
|