|
|
| 10 Май 12, 18:06
/ Автор: Сирма Солюшънс
|
Българско мобилно приложение позволява на малкия бизнес да управлява ефективно времето на своите служители |
То е разработено от софтуерната фирма Сирма Солюшънс |
Българската софтуерна компания Сирма Мобайл, подразделение на Сирма Груп, представи ново приложение за мобилните платформи iOS и Android*, което позволява на малките компании да управляват времето на своя персонал лесно и без допълнителни инвестиции. Услугата, която се нарича mTimeCard, позволява на всеки служител да се регистрира през мобилния си телефон, когато пристига на работното си място и след това – когато го напуска. Приложението е създадено да посрещне нуждите на собственици на магазини, кафенета, сладкарници и т.н. с малък брой работници и сравнително малък обем продажби. Към mTimeCard вече има интерес в Северна Америка.
„Едно от основните предимства на mTimeCard е, че е лесен за използване“, казва Момчил Зарев, изпълнителен директор на Сирма Мобайл. „Приложението предоставя на мениджърите функционалност, която е от съществено значение за бизнеса им – присъствието на служителите на работните им места и информация за времето, през което те работят. Приложението е съвсем изчистено и няма излишни функционалности, които да останат неизползвани.“
Повечето малки фирми с персонал от няколко души нямат нито възможност, нито нужда от комплексни решения за наблюдение на работното време на своите служители. Въпреки това, на собствениците се налага да контролират тяхното присъствие на работното място. mTimeCard позволява лесно проследяване на броя работни часове, обедни и други почивки, както и общи тенденции в поведението на работника – редовни закъснения, ранно тръгване и т.н. Служителите също могат да проверяват своите индивидуални изработени часове, които са регистрирани в системата и да се уверят, че те ще бъдат изплатени. Системата изпраща и sms или и-мейл нотификация на регистрираните в нея, в случай че има непредвидени закъснения.
mTimeCard се предлага като неограничен безплатен абонамент за фирми, които притежават един единствен обект. Когато търговецът желае да използва услугата в повече обекти, има възможността да добави нови такива срещу малка месечна такса. За подсигуряване на финансовите транзакции, mTimeCard е интегриран с PayPal*.
За повече информация: http://mtimecard.com
Повече за Сирма Мобайл
mTimeCard е мобилно приложение, разработено от Сирма Мобайл, подразделение на Сирма Груп Холдинг. Сирма Груп Холдинг има повече от 20 години опит в разработването на софтуер. Портфолиото на компанията се състои от иновативни продукти и услуги и мобилни приложения, създадени да подобрят мениджмънта и цялостното функциониране на компаниите.
Екипът на Сирма Мобайл е специализиран в разработката на мобилни приложения и услуги и има няколкогодишен опит в иновативни сфери като LBS (Location Based Services), NFC (Near Field Communications), JavaME (Java Platform, Micro Edition), както и в разработката на приложения за най-популярните мобилни платформи: iPhone, Android, Symbian, BlackBerry и Bada. Стремежът на компанията е да се развива като глобален разработчик на услуги с добавена стойност, както и да постави мобилните иновации в услуга на хората, създавайки приложения със съизмерим обществен ефект.
* iOS, Android и PayPal са марки на съответните компании.
За Контакти:+ 359 885 90 52 99
Източник: www.sirma.bg |
|