|
|
| 17 Май 12, 17:15
/ Автор: http://hranaotklasa.bg/
|
„ХРАНА ОТ КЛАСА“ изнесе първата си презентация пред своите партньори |
На 16 май екипът на „ХРАНА ОТ КЛАСА“ проведе своята първа презентация пред управители и собственици на хранителни магазини, които бяха поканени в качеството си на нейни партньори. Събитието протече в рамките на 3 часа като в програмата бяха включени 4 панела - въвеждаща презентация за бранда, дискусия, теглене на томбола с награди и дегустация на всички произвеждани продукти. |
На 16 май екипът на „ХРАНА ОТ КЛАСА“ проведе своята първа презентация пред управители и собственици на хранителни магазини, които бяха поканени в качеството си на нейни партньори. Събитието протече в рамките на 3 часа като в програмата бяха включени 4 панела - въвеждаща презентация за бранда, дискусия, теглене на томбола с награди и дегустация на всички произвеждани продукти (салам Бургас, диво мезе, барбекю, сирене, кашкавал и др.).
Целта на презентацията беше да даде повече яснота относно плановете за развитието на „ХРАНА ОТ КЛАСА“ и взаимноизгодното сътрудничество с партньорите. Екипът на бранда подбра стабилни партньори, с които заедно да развиват новата търговска марка. Идеята е да се подкрепят продажбите на тези магазини спрямо другите конкуренти на пазара.
Другата цел на презентацията беше да се подчертае иновативността на „ХРАНА ОТ КЛАСА“, която личи не само в начина на подбор на производители и стриктните проверки, но и в отличаването на магазините на нейните партньори сред настоящите и потенциални клиенти в обществото.
Гостите бяха запознати с контрола и проверките на продуктите „ХРАНА ОТ КЛАСА“, а в дискусионната част те обмениха опит и мнения относно съвместната работа с мениджърксия екип на бранда. Ентусиазмът на всички присъстващи за бъдещи успешни продажби, доволни клиенти и обслужване на високо ниво, ги вържеше до края на презентационната програма.
„ХРАНА ОТ КЛАСА“ е марка, която е отворена за идеи и предложения от страна на своите сегашни и бъдещи партньори, с които заедно ще полага основите на една успешна търговска практика. В нея за успешни продажби и добро позиционоране на марката са заложени маркетингови инициативи, които ще намират своето приложение в офлайн и онлайн средата.
За Контакти:Ина Димитрова
Източник: http://hranaotklasa.bg/ |
|