Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Информационни технологии

Вземи в gLOG
19 Юни 12, 18:35 / Автор: Konica Minolta
Уникален клиентски портал за управление на печатни устройства представи Konica Minolta
Приложението eCON предоставя на клиентите на Konica Minolta бърз и удобен начин за комуникация с доставчика и с устройствата за печат. Интернет порталът е единственото решение, което позволява незабавен и ясен преглед на поръчките и тяхното изпълнение. Този подход към клиента е уникален, тъй като доставчикът дава възможност на клиента за пълен контрол и мониторинг на изпълнението на договорените услуги, което не е установена практика в IT сектора.
Контрол на разходите за печат и преглед на изпълнението на условията по договор предлага уеб порталът eCON на Konica Minolta. eCON е модерна и лесна за използване услуга – подобно на интернет банкирането, при което имате преглед над своите транзакции и можете лесно да извършвате операции, с eCON можете да управлявате многофункционалните устройства в офиса и да комуникирате директно с доставчика на системи за печат, сервиз и консумативи.

Уеб интерфейсът на eCON е активен от днес и позволява на клиентите на Konica Minolta да оптимизират разходите за печат на бизнес документи посредством перфектен преглед на всички печатни устройства и необходимите процеси, за да се гарантира безпроблемното им функциониране.

IT специалистът, който отговаря за устройствата във фирмата, може лесно да разбере какво е натоварването на отделните машини, групи машини или печатната среда като цяло, както и какъв е актуалният статус на изпълнение на заявките, подадени към доставчика, включително времето за реакция при доставка на консумативи например или изпълнение на услуга и сервизиране. Приложението позволява на потребителите бързо и лесно да изпращат заявки от работно си място и то с минимум усилия.

Достъпът до eCON става чрез въвеждане на потребителско име и парола на началната страница, където потребителят може да избере език на приложението – български или английски. На началната страница са ясно представени различните функции: списък с устройствата, преглед на заявките, задаване на заявка, основна информация и настройки и други.

Потребителите на eCON са разделени на няколко нива според нуждите за работа с приложението на различните служители на клиента. Паралелно с по-долу описаните нива е и това на администратора, който може да определя достъпа до функции и правата на различните потребители.

Ниво Диспечер е предназначено за потребители, които отговарят за конкретно устройство за печат и в приложението eCON контролират изпратените заявки или сами задават такива (в случай, че не се изпращат автоматично чрез отдалечено управление).

Ниво Оператор е подходящо за служители на IT отдели, фасилити мениджъри и служители на отдели за обществени поръчки. Отговорното лице има нужда от информация за качеството на изпълнение на възложените услуги, времето за реакция на доставчика и периода, в който устройството не е функционирало. Това ниво на eCON дава информация също така за настройките на договорените нива на обслужване, месечни плащания и цени на услугите и консумативите според договора. Потребителят с ниво Operator има цялостен преглед на доставките на консумативи и сервизната поддръжка на устройствата.

Ниво Контрольор е създадено за служители, които отговарят за ефективното използване на фирмените ресурси. Те трябва да знаят какво е натоварването на отделните устройства за печат, както и всички разходи за експлоатацията и поддръжката им. Потребителят с това ниво има преглед на текущите разходи за печат и тенденциите им с течение на времето.

Приложението eCON предоставя на клиентите на Konica Minolta бърз и удобен начин за комуникация с доставчика и с устройствата за печат. Интернет порталът е единственото решение, което позволява незабавен и ясен преглед на поръчките и тяхното изпълнение. Този подход към клиента е уникален, тъй като доставчикът дава възможност на клиента за пълен контрол и мониторинг на изпълнението на договорените услуги, което не е установена практика в IT сектора.

За Контакти:

Станислава Петкова, stanislava.petkova@konicaminolta.cz

Източник:
http://www.konicaminolta.bg/business-solutions/press-center/press-releases/news-article-business-solutions/archive/2012/june/article/unikalen-klientski-portal-za-upravlenie-na-ustroistva.html

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.3328