Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Техника

Вземи в gLOG
14 Септември 12, 11:04 / Автор: AdHoc Communication
Българска компания за прозорци въвежда иновативно решение
Най-големият производител на врати и прозорци у нас Ролпласт въведе в нов дистанционер High Selectivе в стъклопакетите, които предлага на пазара. Той е с подобрени топлоизолационни характеристики и има много по-ниска топлопроводимост в сравнение на обикновения алуминиев дистанционер. Усъвършенстваният иновативен продукт се произвежда от PVC и неръждаема стомана, като поддържа по-висока температура по ръба на стъклата което значително намалява риска от образуване на конденз.
Най-големият производител на врати и прозорци у нас Ролпласт въведе в нов дистанционер High Selectivе в стъклопакетите, които предлага на пазара. Той е с подобрени топлоизолационни характеристики и има много по-ниска топлопроводимост в сравнение на обикновения алуминиев дистанционер. Усъвършенстваният иновативен продукт се произвежда от PVC и неръждаема стомана, като поддържа по-висока температура по ръба на стъклата което значително намалява риска от образуване на конденз. High Selective увеличава топлоизолацията на прозореца до 10 процента, намалява вероятността от плесен и мухъл и подобрява комфорта в жилищата.

С наближаването на есенните месеци, стартираха и новините свързани с поскъпване на тока за потребление, увеличение на цената на природните ресурси, като газ и нефт и новите цени на горивата. Всичко това рефлектира върху бюджета на всяко домакинство и зимата става доста „по-студена”. Поради тази причина най-големият производител на врати и прозорци в България Ролпласт предприе в края на лятото кампания за подмяна на старите прозорци с нови алуминиеви или ПВЦ профили. Всеки клиент, който се включи в кампанията има възможност да спечели и награда - 30 процента от сметката за отопление на дома му за сезон 2012/2013г.

Кампанията на Ролпласт стартира в края на месец август и ще продължи до средата на месец септември, като всички клиенти които са си поръчали троен стъклопакет ще получат, като подарък иновативното решение – дистанционери High Selectivе.

За Контакти:

AdHoc Communication за Rollplast
0885 371 838
vdamyanov@gmail.com

Източник:
http://rollplast.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1675