|
|
| 13 Ноември 12, 16:25
/ Автор: AMI Communications
|
Посетители на THE MALL ще подарят коледна приказка на деца от SOS Детски селища |
Търговският център ще запали светлините на коледното си дърво на специален празник в края на седмицата |
София, 13 ноември 2012 г. Най-големият търговски център у нас THE MALL стартира на 13 ноември 2012 г. дарителска кампания „Приказна Коледа в пълен с обич дом“, с която ще насърчи посетителите си да подарят на децата от SOS Детски селища България незабравима Коледа. До края на седмицата на централно място в мола ще бъде поставен щанд, на който всички желаещи ще могат да допринесат за коледната приказка на децата.
Кулминацията на кампанията ще бъде запалването на коледната украса на THE MALL и осветяването на най-високата елха в България. Коледното дърво ще светне на 16 ноември 2012 г. от 19 часа в сградата на търговския център. За празничното настроение ще се погрижи детски хор, който ще изпълнява любими коледни песни в джаз аранжимент. Запалването на украсата ще се случи на фона на нежната музика на известна българска изпълнителка. В края на инициативата THE MALL ще връчи събраната сума на представители на SOS Детски селища и ще зарадва децата от селищата с подаръци.
„Целта на сътрудничеството ни с SOS Детски селища България е не просто да дарим средства, а да привлечем общественото внимание върху дадена кауза и да ангажираме повече хора с нея”, каза Николас Йованидис, изпълнителен директор на THE MALL. „По тази причина съвместните ни инициативи са били и ще продължат да бъдат под формата на кампании, които дават възможност на повече хора да се включат”.
Партньорството между THE MALL и SOS Детски селища България стартира по-рано тази година с дарителската кампания „SOS. Време е да се замислим. Време е да действаме”. В рамките на инициативата 20 от най-известните български спортисти, хора на изкуството и политици предоставиха свои вещи, свързани с важни моменти от професионалната им кариера и личен живот. Астор даде магическото си наметало с 40-годишна история на сцената, премиерът Бойко Борисов – футболния си екип от ФК „Банкя”, кметът на София Йорданка Фандъкова – любимата си чаша за кафе, Валя Балканска - част от родопска народна носия, Ивет Лалова - първите професионални шпайкове, изработени в САЩ специално за нея.
Акцията събра за децата от SOS Детски селища над 20 хиляди лв., които бяха използвани за създаването на още по-добри условия в детските селища, ремонт и оборудване.
За THE MALL
Разположен върху 66 хиляди квадратни метра, THE MALL предлага над 178 магазини на водещи международни търговски марки, хипермаркет Карфур с площ от 9000 квадратни метра, кино Арена с десет кинопрожекционни зали, места за забавления, фитнес, ресторанти, кафената и кът за хранене. С едно неподражаемо съчетание от световноизвестни марки, услуги, места за почивка и забавление, THE MALL предлага вълнуваща възможност да направите своите покупки.
За Assos Capital
Assos Capital е независим фонд за инвестиции в сверата на недвижимите имоти, който е концентрирал основните си дейности в Югоизточна Европа. Assos Capital се фокусира предимно върху инвестиции в търговски площи - търговски центрове в централни и крайградски зони, търговски паркове и магазини на главни улици.
За SOS Детски селища България (www.sosbg.org)
Вече 22 години SOS Детски селища България работи за по-доброто бъдеще на деца, лишени от родителска грижа или в риск да загубят подкрепата на своите родители. Българското Сдружение е равноправен член на международната организация SOS Детски селища, която обединява самостоятелни национални SOS сдружения в 133 страни. В България Сдружението полага грижи за над 700 деца, живеещи в SOS детските селища в Трявна и Дрен, в SOS младежките домове в София и Велико Търново и обхванати в програмите по подкрепа на семейството и превенция на изоставянето в София, Габрово, Велико Търново и Радомир.
За Контакти:
За повече информация:
Деница Дженева
AMI Communications за THE MALL
02/ 989 51 15
denitsa.djeneva@amic.bg
Източник: www.amic.bg |
|