Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Бизнес и икономика

Вземи в gLOG
14 Ноември 12, 21:30 / Автор: Комуникационна агенция PRoWay
Cловенският опит сочи, че трябва да гледаме през очите на клиента, за да бъдем успешни в бизнеса си
Предприемачески метод помага на младите компании да разберат стойността, която предлагат на своите клиенти
14.11.2012 г., гр. София. Успешни стратегии в реализирането на продукти и услуги дискутираха български предприемачи и словенските им колеги по време на втората работна среща по проект „Иновативни знания без граници“. Срещата се проведе на 4 - 5 ноември в Любляна, Словения и се фокусира върху „Минималния продукт, който носи стойност” (Minimum Viable Product – MVP).

Българските участници получиха практически съвети от словенски предприемачи и ментори за това как да реализират своите идеи, как правилно да позиционират своите продукти и как успешно да сегментират пазара. „Срещнахме много мотивирани и креативни хора с които обсъдихме проектите си. Разменихме знания и опит относно проблеми, с които сме се сблъскали“, сподели своите впечатления Николай Янев, основател на Entrepreneur.bg, участник в проекта.

По време на семинарната част на срещата предприемачите разгледаха актуални примери за успешни и неуспешни MVP. Лекторът Тилен Травник, генерален мениджър проекти на D.Labs, провокира предриемачите да погледнат през очите на своите клиенти и да разработят стратегия за използване на продукта. Т. нар. метод User-Stories помага на бизнеса да разбере каква е ползата за клиента, който използва неговия продукт.

“Концепцията за MVP (Minimum Viable Product) е нещо, с което всеки предприемач трябва да бъде запознат”, съветва Фатима Меграби, основател на CultLook. “Участието в срещата ми даде възможност да бъда сред други млади, успешни и инициативни хора от България и Словения, които ще останат в страната си, за да развиват нови пазари, да се грижат за образованието или за градската инфраструктура. Да бъдеш в такава среда е повече от вдъхновяващо”, споделя Фатима.

Проектът се изпълнява от CEED България и Zavod mreža podjetništva – CEED Словения по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-7.0.01 „БЕЗ ГРАНИЦИ – КОМПОНЕНТ 1”. Основната цел на проекта е да повиши капацитета и да насърчи предприемаческия потенциал на малкия и среден бизнес в България. В рамките на проекта ще се проведе още една среща в Словения и три в България, по време на които българските предприемачи ще се срещнат с представители на словенския бизнес, с експерти от различни сфери и ментори, които ще споделят с тях успешния си опит.

За допълнителна информация:

Диана Чобанова
PR Assistant
PRoWay Communications Agency
Mob: + 359 (879) 931 336
E-mail: d.chobanova@proway.bg

„Настоящият документ е изготвен с финансовата помощ на Европейския социален фонд. Фондация „Център за предприемачество и управленско развитие – България” носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европейския съюз или Министерство на труда и социалната политика.”


Източник: 
Комуникационна агенция PRoWay

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.3934