Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Лайфстайл

Вземи в gLOG
04 Декември 12, 19:38 / Автор: AMI Communications
THE MALL представи предложенията за празнични тоалети и бельо на водещи модни брандове на стилно шоу
Утвърдени топ модели дефилираха под акомпанимента на Орлин Павлов, Белослава, Мастило и Tri-О-Five
София, 3 декември 2012 г. Двудневен моден спектакъл събра в THE MALL популярни лица и стотици посетители на търговския център. В първия ден на шоуто – събота – известни топ модели демонстрираха ежедневни тоалети, вдъхновени от уличната мода, а втората вечер продължи с предложенията на марките от мола за бляскавите празнични дни. И двете ревюта протекоха под акомпанимента на DJ Мартен и музиката на популярни български изпълнители, сред които Орлин Павлов, Белослава, Мастило, Tri-O-Five, Богомил, Рафи и Дивна.

В неделя спектакълът стартира със страстно танго, което напомни на гостите на модното шоу, че доброто настроение винаги е придружено с много музика и танци. Ревютата стартираха с дефиле на Guy Laroche – марката, която облече не само манекените, но и водещата Миленита. Предложения за мъжете отправи българският бранд Andrews. Манекените представиха облеклата на марката под акомпанимента на очарователната Белослава и нейния бенд. Спектакълът продължи с моделите на Pierre Cardin и Celio. Впечатляващ акцент в представянията беше ревюто с чанти на Nine West, Aldo, Parfois и Scandal, които бяха демонстрирани от танцьори, облечени в стила на Карл Лагерфелд.

Музикантите от Tri-O-Five предложиха на гостите приятна джаз пауза, преди на сцената отново да се появат моделите, този път с елегантни вечерни тоалети на Marks&Spencer и марките от Peek&Cloppenburg с обувки Bata. Последваха изпълненията на група Мастило и предложенията на Benetton и Sisley. Минути преди на сцената да се появи най-чаканият артист в неделя вечер – Орлин Павлов – моделите дефилираха с тоалети на Guess, Playlife и Fire Trap с обувки CAT. Орлин привлече вниманието на публиката не само с прекрасната си музика, но и с очарователната си компания – по време на изпълненията му моделите дефилираха с впечатляващо бельо от Palmers, Sugarfree, Yamamay и Seven Seconds и с бижута Aldo, Parfois, Six и Lalo Tresures. Дефилето завърши с изпълнение на съвместното парче на Орлин и Бобо – „Секунда“.

Празничните тоалети бяха представени от топ моделите на агенция „Ивет Фешън”. Сред тях беше Емилия Дренкова - една от първите носителки на короната в конкурса „Ивет Фешън Топ Модел“, работила в Париж, Милано, Ню Йорк, Токио, Берлин и Атина. Снимала се е с някои от най-големите имена в световната модна фотография, като Винсент Петерс и Патрик Демаршие. Била е рекламно лице на козметичния гигант Pupa и на Paola Frani. Компания на топ модела на подиума правиха артистичната Ивета Димитрова и лицето на модните марки Gene и Fede Християна Димитрова. В ревютата се включи и талантливата джаз и соул изпълнителка Алекса, която освен певица е и модел на Giorgio Armani и Emporio Armani.

Водеща на модния спектакъл отново беше лъчезарната Миленита. Стилист на фешън шоуто беше Августина Маркова-Тути, която се грижи за перфектната визия на Мариана Попова, Глория, Анелия, Миро, Мишо Шамара и др.

Сред гостите на събитието бяха забелязани ценители на модата като Кристина Патрашкова, поп изпълнителката Рут Колева, Ирина Папазова, Иво Танев, Ива Екимова и Соня Немски.

Ревютата се проведоха от 17.00 часа в северния коридор на партертния етаж на мола. Брандовете, участващи в инициативата, са Peek&Cloppenburg, Guess, ALDO, Guy Laroche, Benetton, Yamamay, Seven Seconds, Andrew’s Fashion, Pierre Cardin, Nine West и др. Шоуто беше предшествано от серия изненади в различни метростанции и атрактивен флаш моб, който превърна THE MALL в най-големия танцуващ търговски център този уикенд и насочи вниманието на младите към средствата за предпазване от СПИН.

- Край -

За THE MALL
Разположен върху 66 хиляди квадратни метра, THE MALL предлага над 178 магазини на водещи международни търговски марки, хипермаркет Карфур с площ от 9000 квадратни метра, кино Арена с десет кинопрожекционни зали, места за забавления, фитнес, ресторанти, кафената и кът за хранене. С едно неподражаемо съчетание от световноизвестни марки, услуги, места за почивка и забавление, THE MALL предлага вълнуваща възможност да направите своите покупки.

За Assos Capital
Assos Capital е независим фонд за инвестиции в сверата на недвижимите имоти, който е концентрирал основните си дейности в Югоизточна Европа. Assos Capital се фокусира предимно върху инвестиции в търговски площи - търговски центрове в централни и крайградски зони, търговски паркове и магазини на главни улици.

За Контакти:

Андреана Станкова
AMI Communications за THE MALL
02/ 989 51 15

Източник:
www.amic.bg

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1149