|
|
| 12 Януари 13, 16:45
/ Автор: Интер Експо Център - София
|
Силен старт на годината за Интер Експо Център |
Две са събитията, с които стартира годината Интер Експо Център - София. Това са “Мъж на годината 2012”и “Интернет маркетинг с нулев бюджет”.
На 14 февруари стартира и първият голям бизнес форум на изложбения комплекс за годината - Holiday & SPA EXPO.
|
Две са събитията, с които стартира годината Интер Експо Център - София. Първото е изборът на “Мъж на годината 2012”, в което за приза се борят трима именити българи. Това са боксьорът Кубрат Пулев, механикът от "Коста Конкордия" Петър Петров и футболистът Стилиян Петров. Победителят ще бъде обявен на специална церемония на 21 януари , когато организаторът Дарик радио ще отбележи и своя 20-и рожден ден.
Водещи на събитието “Мъж на годината 2012” ще бъдат известни лица и гласове - Венци Димов, Диана Найденова, Драгомир Симеонов, Йовка Йовчева, Кирил Вълчев, Михаил Дюзев, Ники Кънчев, Николай Александров, Нина Александрова, Райна Йотова и продуцентът на "Гонг" Томислав Русев.
Събитието на практика ще сложи началото на един динамичен и силен сезон за изложбения център на столицата.
На 30 януари 2013 г. за пети пореден път ще се проведе семинарът “Интернет маркетинг с нулев бюджет”. Богат набор от практична информация и ефективни инструменти, благодарение на които е възможно да се разпространи послание с малък, дори нулев бюджет. Лекторите на семинара са едни от най-познатите практици в страната, които ще споделят своите формули за успех.
Това са популярни личности от интернет-маркетинговия пазар: Георги Малчев ilyan.com/, Борил Богоев от webfaceconsult, Василена Вълчанова от ozone.bg/, Станислав Димитров hop-online.com, Бойко Благоев freesofiatour.com и Стефан Кънев skanev.com. Ще бъдат дискутирани реални примери как самите те са реализирали маркетинг кампании с нулев бюджет. Семинарът ще даде идеи, как да се съревноваваме с големите компании, без да сме специалисти и без да разполагаме с огромен бюджет за реализирате идеите си.
Интернет маркетинг с нулев бюджет ще разгледа последните тенденции в социалния маркетинг, брендинга, оптимизацията за търсачки и блоговете, за да покаже как комбинирайки тези средства за комуникация, да постигнем вирусен ефект на кампаниите си с максимална видимост пред потенциалните ви клиенти. Интер Експо Център – София очаква представители на малкия и средния бизнес да поговорим на тема как да сме конкурентоспособни на големите компании, използвайки креативен и ефектен маркетинг дори с ограничен бюджет.
На 14 февруари стартира първият голям бизнес форум на изложбения комплекс за годината - Holiday & SPA EXPO. По традиция той се открива преди пролетно-летния туристически сезон и е предназначен както за професионалисти, така и за масовата аудитория. Събитието е отлична възможност за изложителите от страната и чужбина да представят своя продукт, новите си програми, да осъществят полезни бизнес контакти, да сверят часовника си с конкуренцията и да се запознаят с новите тенденции и промени в развитието на туристическия бранш.
Чуждестранните участници в изложението ще открият България с богатото разнообразието на предлаганите туристически продукти и възможности за целогодишен туризъм – културен, спа и уелнес програми, релаксиращ еко и хоби туризъм, почивки на море и планина. Тази година изложението разширява профила на участниците си - представят се самостоятелно исторически и археологически музеи, природни резервати, състави за автетентичен фолклор и обичаи.
Започва успешна година за Интер Експо Център – София, като предстои и обновяване на интериора на всички зали и генерално на цялата инфраструктура. Според Ивайло Иванов - управител на изложбения комплекс - 2013 г. ще бъде белязана с по-високото ниво на провежданите събития, те ще бъдат ориентирани към по-малко хора, но с по-специализиран профил. Според него компромис с качеството не може да се прави и Интер Експо Център се стреми да отговори на изискванията на пазара.
За Контакти:
тел.02 9655292, 4013 292 Надя Ванева
Източник: www.iec.bg |
|