|
|
| 20 Февруари 13, 14:28
/ Автор: GreenGraffiti® Bulgaria
|
GreenGraffiti® Bulgaria организира нестандартна комуникационна кампания за генералния спонсор на първенството - Обединена българска банка |
По повод началото на Откритото европейско първенство по биатлон, което започва официално днес в Банско, GreenGraffiti® Bulgaria организира нестандартна комуникационна кампания за генералния спонсор на първенството - Обединена българска банка. |
По повод началото на Откритото европейско първенство по биатлон, което започва официално днес в Банско, GreenGraffiti® Bulgaria организира нестандартна комуникационна кампания за генералния спонсор на първенството -- Обединена българска банка. С цел да привлече вниманието на посетителите и да информира активно за началото на първенството, екипът на GreenGraffiti® Bulgaria постави над 50 от т.нар. наречена "снежни билборди" или snow-graffiti по пътя от Банско до Бъндерица, както и по други оригинални локации в района. Контрастиращо сините "снежни печати" с размер около 2 кв. м всеки съдържат основни символи на Европейското първенство - силует на биатлонист и отличителните знаци на генералния спонсор и Българската федерация по биатлон. Интересното е, че подобна формула се използва от международната федерация по ски алпийски дисциплини за контрастно маркиране и очертаване на скиорските писти и трасета по ски бягане, което я прави пряко свързана със спорта и ските, изключително подходяща в контекста на състезания по зимни ски спортове и е сигурна гаранция за безвредния ефект на използваните средства върху околната среда.
Откритото европейско първенство по биатлон ще продължи до 26 февруари, като в него ще участват 376 състезатели от 35 страни.
За Контакти: greengraffiti@greengraffiti.bg
Източник: http://greengraffiti.bg/blog/greengraffitir-bulgaria-osshchestvi-nestandartna-komunikacionna-kampaniya-za-obedinena-blgarska |
|