|
|
| 07 Март 13, 15:59
/ Автор: Пощенска банка
|
Пощенска банка с две отличия на годишните награди на Еventex |
Пощенска банка (www.postbank.bg) получи две награди във второто издание на престижния конкурс за най-добрите организатори на събития Eventex Awards. Отличията са втора награда в категория „Кампания на годината 2012” и втора награда в категория „Събитие на публиката 2012“, като и двете признания са за реализирането в България на международния проект The NO Project в подкрепа на борбата с трафика на хора. |
Признанията са за реализирането на социално отговорния проект The NO Project в подкрепа на превенцията на трафика на хора
7 март 2013 г., София
Пощенска банка (www.postbank.bg) получи две награди във второто издание на престижния конкурс за най-добрите организатори на събития Eventex Awards. Отличията са втора награда в категория „Кампания на годината 2012” и втора награда в категория „Събитие на публиката 2012“, като и двете признания са за реализирането в България на международния проект The NO Project в подкрепа на борбата с трафика на хора.
В тазгодишното издание на Eventex Awards за отличия в 12 категории се състезаваха общо 86 кандидатури, оценявани от престижно жури от организатори на събития, маркетинг и PR специалисти и журналисти. Наградите бяха връчени на специална церемония в Rainbow Plaza в София.
„Тези две отличия са много специални за нас – те са израз на изключително сериозните социални ангажименти на Пощенска банка и се чувстваме горди, че ги получаваме точно за реализацията на The NO Project. Стартирахме този проект с много надежда, че ще успеем да подпомогнем борбата със „съвременно робство“ – трафика на хора, чиито мащаби са настина огромни. Избрахме да работим с младите хора чрез изразните средства на изкуството и успяхме да ангажираме много ученици и студенти. Особено ценна за нас е наградата на публиката – това е истинското признание за The NO Project. Изграждането на успешно партньорство между държавния и частния сектор също доказа, че проектът има голям потенциал за развитие в цялата страна и че борбата с трафика на хора е подкрепена и от социално отговорни институции извън рамките на държавата“, сподели Илияна Захариева, началник отдел „Корпоративни комуникации” в Пощенска банка, която получи наградите от името на институцията.
Поредната инициатива в рамките на проекта - трета поред изложба STEP2FREEDOM, бе стартирана преди дни - на 4 март, в град Пловдив. Изложбата ще гостува в изложбената зала на Общински съвет до 29 март 2013 г.
http://www.postbank.bg/bg-BG/AboutUs/04MediaCenter/Events/step2freedom
http://www.postbank.bg/bgBG/AboutUs/05CorporateAndSocialResponsibility/The%20NO%20Project/
Пощенска банка е една от малкото бизнес организации, която се включва проактивно като партньор в националните информационни кампании за борба с трафика на хора – именно чрез международния проект The NO Project, чиято реализация в България започна по инициатива на банката през лятото на 2012 г. Проектът се осъществи с официалното партньорство на Националната комисия за борба с трафика на хора и Нов български университет.
В рамките на The NO Project банката организира поредица образователни срещи с възпитаници на НБУ, Националната гимназия за изящни изкуства „Илия Петров” и Американския колеж в София. Лектор на новаторските семинари, на които бяха използвани изразни средства като музика, изкуство, образование и социални медии, беше г-жа Джуди Бойл, създател на The NO Project, която пристигна в България благодарение на Пощенска банка.
Кулминацията на реализацията на The NO Project бе оригиналната изложба FREE ME, в която бяха показани инсталации, плакати и художествени произведения на студенти от НБУ, посветени на борбата с трафика на хора. Последваха още три изложби под надслова STEP TO FREEDОM – в София, непосредствено до Националния дворец на културата, в Благоевград и в Пловдив. Над 8000 души посетиха изложените 58 плакатa, представящи творческата гледна точка по проблема с трафика на хора на студенти от департамент „Изящни изкуства” на НБУ, на Джуди Бойл, създателката на международния проект The NO Project, както и визии от различни информационни кампании на НКБТХ.
Според данни на НКБТХ през 2011 г. в България са регистрирани 541 жертви на трафик. Значителна част от тях (448 души) са жени. При 404 случая основната цел на извършеното спрямо тях престъпление е сексуалната експлоатация, следват трудовата експлоатация – 91 случая, и трафикът с цел продажба на новородено дете – 29 случая.
The NO Project е независима инициатива, която цели създаване на информираност и критично мнение по проблема с трафика на хора. В България тя се осъществява изцяло с подкрепата на Пощенска банка. Проектът е специално насочен към младите хора и използва популярни сред тях изразни средства като музика, изкуство, образование и социални медии. The NO Project цени техния потенциал да влияят и да променят съществуващите поведенчески модели. Повече за проекта можете да откриете на www.thenoproject.org.
Пощенска банка с правно име „Юробанк България” АД е член на Юробанк Груп.
Юробанк Груп е европейска банкова организация със 73,6 млрд. евро активи (към първо тримесечие на 2012 г.), която предлага универсално банкиране в осем страни. Юробанк е втората по големина банка в Гърция, с водещи позиции в България, Румъния и Сърбия. Банката предлага ексклузивни решения за управление на активи в Кипър, Люксембург и Лондон и присъства на банковия пазар в Украйна.
Повече информация за Пощенска банка можете да намерите на www.postbank.bg.
Повече информация за Юробанк можете да намерите на www.eurobank.gr.
За Контакти:
Илияна Захариева, началник отдел „Корпоративни комуникации”, Пощенска банка
тел. 02/81 66 100
e-mail: IZZaharieva@postbank.bg
Източник: www.postbank.bg |
|