Новаторската онлайн кампания на Мтел, LOOP 005, спечели най-ценното признание - наградата на публиката, във второто издание на Eventex Awards - награди за организатори на събития и техните партньори.
Успехът на кампанията LOOP 005 е резултат от успешнотo сътрудничество между Мтел и Токсити груп, по чиято идея бе осъществен проектът.
Кампанията популяризира тарифния план на младежката мрежа LOOP – LOOP 005. Печелившата й тайна е, че тя доказа на практика силата на социалните медии и постигна ефект на телевизионна реклама. Това е първата и засега единствена българска онлайн кампания, привлякла влогъри - креативни младежи, изкушени от видео споделянето. Миксът от свежите им видеа, игра във Фейсбук и уеб реклама, допълнен с радио кампания увенча с успех кампаниятa и я отличи с голямото признание – това на публиката.
Проектът успя да постигне не само висока познаваемост, но и измерим бизнес резултат. Той показа впечатляващи резултати за кратък период – за три седмици феновете на официалната страница на LOOP във Facebook се увеличиха три пъти. Освен това доведе до двойно повече активации на тарифния план LOOP 005 в сравнение с подобен LOOP - план през 2011 година, подкрепен с телевизионна кампания и многократно по-висок бюджет.
Във второто издание на Eventex Awards участваха кандидатури в 12 категории. В рамките на 10 дни всеки онлайн потребител можеше да гласува за свой любим проект в категорията „Събитие на публиката“. Церемонията събра маркетинг и PR специалисти, рекламисти, журналисти и организатори на събития
Източник: Мтел |