Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Събития

Вземи в gLOG
22 Март 13, 19:07 / Автор: Интер Експо Център - София
Котли на дърва на изложението АКВА-ТЕРМ с технология пиролиза
За втори път изложението за отопление, вентилация, климатизация, водоснабдяване и канализация, екологични технологии и възобновяема енергия АКВА-ТЕРМ присъства от 20 до 23 март 2013 г. в зала 3 на Интер Експо Център-София
Сред експонатите на изложението АКВА-ТЕРМ (http://www.aquatherm-sofia.com/) са новите котли на дърва с технология пиролиза и слънчеви колектори от Еко Спар Камини ЕООД

За втори път изложението за отопление, вентилация, климатизация, водоснабдяване и канализация, екологични технологии и възобновяема енергия АКВА-ТЕРМ (http://www.aquatherm-sofia.com/) присъства от 20 до 23 март 2013 г. в зала 3 на Интер Експо Център-София (http://iec.bg/bg).

Интервю с г-жа Весела Антова търговски управител на фирма Еко Спар Камини ЕООД - изложител на специализираното изложение АКВА-ТЕРМ (http://www.aquatherm-sofia.com/).

Госпожа Антова, какво е новото, което фирмата показва на специализираното изложение Аква - Терм?

- Новото, което предлагаме, е един уникален продукт, с неговото качество той е един от лидерите на пазара. Това са котли на дърва, технологията е пиролиза или обратно горене и по този начин се спестяват до 50 процента от горивото. Фирмата е от Литва, казва се Астра, а нашата фирма е представител за България на въпросните котли. Уникалното в тях е изключително ниският разход на твърдо гориво. В България това е нещо, което сега навлиза, но в Европа много отдавна котлите с обикновено дърво не се произвеждат. Уникалното за българския пазар е технологията Пиролиза, в Европа тези продукти се използват отдавна.

На българския пазар има ли интерес от тези продукти?

- В интерес на истината, да. Имах доста притеснения, че българският пазар няма да отговори на нашите очаквания, но има доста интерес, хората минават и питат и това, което не очаквах, е, че голяма част от тях бяха запознати с дървоспестяващите котли. Котлите са и за битови и индустриални нужди, мощността е от най-малката до доста голяма, която може да покрие голяма промишлена сграда. Котлите изцяло подпомагат отоплението и затоплянето на вода на едно домакинство и промишлена сграда.

Фирмата ви предлага и слънчеви колектори, бихте ли ни разказали за тях?

- Слънчевите колектори са изцяло на слънчева енергия, нямат разход на гориво, изключително екологични зелени продукти са, затова ние препоръчваме всеки да има такъв колектор вкъщи и на места, на които могат да се възползват максимално домакинствата и индустриалните обекти. Ние в България имаме слънце, колекторът е добър продукт, сега навлиза, още не е достатъчно познат на потребителите, но аз вярвам, че той има голямо бъдеще в държавата ни. А и не е много скъп, домакинствата могат да си го позволят.

Как вашата компания намира начини да се справя с кризата в бранша и какви са амбициите ви за започналата година?

- Най-основното е добро обслужване и качествен продукт. Като казвам качествено обслужване, имам предвид , че обслужването не включва само това да продадеш продукта на някого, а и след продажбата подкрепата, която оказваме на нашите клиенти. Дали ще бъде информация, резервна част, ние винаги сме на разположение и в това се изразява нашето качествено обслужване. Продуктът сам по себе си говори много, той е много качествен, клиентите са доволни. Единствената цел на нашата фирма е клиентите да са доволни.

Какви са според вас перспективите пред индустрията в България?

- Ние сме фирма, която се занимава със зелена енергия, това в България тепърва ще се развива, а в страните в Европа това вече се е случило. Ние всички бяхме свидетели на протестите срещу високите цени на тока и парното, котелът няма да е лукс, а една добра перспектива за спестяване на пари, а и необходимост. Котлите няма да са продукти лукс, а необходимост. Ние очакваме в България това да стане в близките 1-2 години - всяко семейство да има един такъв продукт за пестене на енергия.

Икономиката във всички свои сектори се променя през последните години, а изложенията са нейно отражение. Дали изложенията, като представяне и срещи в различните индустрии, все още са правилният формат?

- За мен лично да, аз много вярвам в такъв вид реклама, защото рекламата е лице в лице. Клиентът идва, вижда и се запознава с нас и продуктите, а оттам нататък зависи от мен или от всяка фирма как ще си продаде продуктът. Аз вярвам в изложенията и за мен това е начин да представиш фирмата си и да видиш конкретно как хората реагират на това, което представяш, дали има интерес, а и да си свериш часовника с конкуренцията. Аз съм за изложенията и за такъв вид реклама. Съветвам всички фирми, които имат възможност, да се насочат към такъв вид реклама.

Паралелно с изложението АКВА-ТЕРМ се провежда и 13-ата международна специализирана изложба БЪЛГАРСКА СТРОИТЕЛНА СЕДМИЦА (http://buildingweek.bg/bg).

За Контакти: еstoineva@iec.bg

Източник:
www.iec.bg

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

4.9675