

|
|


| 14 Април 13, 00:33
/ Автор: Пощенска банка
|
Всяка покупка с кредитна карта от Пощенска банка се отплаща щедро |
Пощенска банка (www.postbank.bg) разширява предимствата на програмата си за лоялни клиенти с кредитни карти, озаглавена MyRewards. Вече за всеки похарчен лев с кредитна карта на ПОС терминал на Пощенска банка в бензиностанции ЕКО и книжарници Orange клиентите получават и една допълнителна точка по програма MyRewards. Например ако заплатите със Златна кредитна карта American Express, за всеки лев от стойността на покупката си в ЕКО и Orange вече получавате общо три бонус точки по програмата – две точки стандартно за програмата и една допълнителна точка, предоставена съвместно с ЕКО и Orange. |
Бензиностанции ЕКО и книжарници Orange са партньори на банката в програмата за лоялни картодържатели MyRewards
12 април 2013 г.
Пощенска банка (www.postbank.bg) разширява предимствата на програмата си за лоялни клиенти с кредитни карти, озаглавена MyRewards. Вече за всеки похарчен лев с кредитна карта на ПОС терминал на Пощенска банка в бензиностанции ЕКО и книжарници Orange клиентите получават и една допълнителна точка по програма MyRewards. Например ако заплатите със Златна кредитна карта American Express, за всеки лев от стойността на покупката си в ЕКО и Orange вече получавате общо три бонус точки по програмата – две точки стандартно за програмата и една допълнителна точка, предоставена съвместно с ЕКО и Orange.
Пощенска банка е разработила програмата за лоялност MyRewards за всички свои клиенти с кредитни карти. Банката предлага голямо разнообразие от кредитни карти American Express® и Visa, за да може всеки клиент да намери „своята“ карта, в зависимост от личните си нужди. При всяка покупка при търговец или в интернет клиентите получават бонус точки, които могат да осребрят в пари по тяхно желание, съгласно условията на програмата.
„Колкото по-често клиентите ни използват кредитната си карта за покупки, толкова по-голям процент от платените суми получават като парични награди, които могат да осребрят и да пазаруват отново. Ако използват редовно кредитната си карта за плащане на разходи за комунални услуги, храна и гориво, паричните награди, които ще получат, могат значително да надхвърлят стойността на годишната такса за обслужване по картата и да им останат пари за нови покупки. Благодарни сме на Еко и Orange за партньорството и възможността да предоставим на клиентите ни още по-изгодни условия за пазаруване“, коментира г-н Евтимиос Зоис, началник управление „Потребителско кредитиране и карти“ в Пощенска банка.
Предимствата на кредитните карти на Пощенска банка включват и дълъг безлихвен гратисен период за погасяване на задълженията по тях. При ползване на гратисния период, заедно с липсата на такса при покупки, клиентът значително оптимизира разходите си при използване на картата.
Освен програма за лоялност, притежателите на кредитни карти от Пощенска банка получават различни отстъпки в множество магазини, ресторанти, вериги бензиностанции, туристически агенции и др. Подробна информация за тези обекти и отстъпките в тях може да бъде намерена в каталог SELECTS 2013-2014.
Пощенска банка с правно име „Юробанк България” АД е член на Юробанк Груп.
Юробанк Груп е европейска банкова организация със 71,3 млрд. евро активи, която предлага универсално банкиране в осем страни. Юробанк е втората по големина банка в Гърция, с водещи позиции в България, Румъния и Сърбия. Банката предлага ексклузивни решения за управление на активи в Кипър, Люксембург и Лондон и присъства на банковия пазар в Украйна.
Повече информация за Пощенска банка можете да намерите на www.postbank.bg.
Повече информация за Юробанк можете да намерите на www.eurobank.gr.
За Контакти:
Илияна Захариева, началник отдел „Корпоративни комуникации”, Пощенска банка
тел. 02/81 66 100, e-mail: IZZaharieva@postbank.bg
Източник: www.postbank.bg |

|