|
|
| 16 Април 13, 09:38
/ Автор: Балкан Сървисис
|
Най-новите технологии в сферата на CRM софтуера бяха представени на организирания от Балкан Сървисис и Майкрософт CRM форум |
Гостите имаха възможност да се запознаят с конкретни примери на вече реализирани CRM проекти от портфолиото на компанията |
Консултантската компания Балкан Сървисис и Майкрософт България събраха десетки представители на бизнеса на 12 април, в рамките на организирания от двете компании CRM форум „Пазарен лидер – мисия възможна”. Зала Рила на столичния хотел Шератон се оказа малка, за да побере всички гости на събитието, дошли да чуят добрите практики.
В презентация на тема „Microsoft Dynamics CRM за всички – възможности, инвестиции, индустрии, пътна карта“ Милен Манчев, CRM Sales Lead South Balkans в Microsoft България представи последните иновации в сферата на CRM технологиите, засягащи различни аспекти от управлението на процеси и продажби. Фокусът бяха отношенията с клиенти - от маркетинга, през продажбите, до последващата поддръжка, а според специалистите форумът показа едно - настъпва епохата на клиента. Беше демонстриран сериозният опит на екипа на Балкан Сървисис с проекти за внедряване на системата Microsoft Dynamics CRM, интеграцията й с разнообразни други софтуерни решения, оптимизиране на мобилния достъп до CRM, мобилно издаване на фактури, управлението на мобилни екипи и локализирането им на географски информационни системи (GIS).
Гостите имаха възможност да се запознаят с конкретни примери на вече реализирани CRM проекти от портфолиото на компанията. Лекция на тема „Как да превърнем една рекламна кампания в успешен бизнес? Направете вашите лийдове доволни клиенти“ направи Драгомир Григоров, Директор „Бизнес Развитие“ в Investor.BG, а Владислав Соколов, Търговски директор във Walmark представи темата „Мобилно приложение за приемане на поръчки, мърчандайзинг и маршрутизация по всяко време и на всяко място“. На форума презентираха още представители на компаниите ProAd и Ege Computers, а Алекс Захариев от Gartner България изнесе лекция на тема „The Eight Building Blocks of CRM.
Повече информация за събитието можете да откриете тук:
http://balkanservices.com/events_news.php?id=nextEvents
Повече за Балкан Сървисис
Балкан Сървисис ООД (http://balkanservices.com/) предлага консултантски услуги в сферата на приложенията за управление на бизнеса с акцент върху ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) и CRM (Customer Relationship Management. Ефективните бизнес решения, които внедрява компанията са насочени към цялостна оптимизация на бизнес процесите. Продуктовото портфолио на компанията включва Atlantis ERP – цялостно решение за планиране и управление на фирмени ресурси, QlikView Business Intelligence - решение за Reporting, ad-hoc анализ и Key Performance Indicators (KPIs), Microsoft Dynamics CRM – цялостно решение за управление връзките с клиенти, IT поддръжка и услуги, изготвяне и управление на Европейски Проекти.
Повече за Майкрософт
Учредена през 1975 година, Microsoft (NASDAQ “MSFT”) е световен лидер в областта на софтуера, услугите и интернет технологиите за компютърно управление на бизнеса и човешките ресурси. Фирмата предлага широк спектър от продукти и услуги за бизнес и крайни потребители, като всеки продукт е създаден, за да създаде предимства за потребителите навсякъде, по всяко време и на всякакъв вид устройство. През 1999 г. е открит офиса на Microsoft в България.
За Контакти:+ 359 885 90 52 99
Източник: http://balkanservices.com/events_news.php?id=nextEvents |
|