|
|
| 26 Април 13, 05:46
/ Автор: Пощенска банка
|
Пощенска банка представя иновативни CRM решения за по-добро обслужване на клиенти на 15-тия финансов ИТ форум |
Днес Пощенска банка (www.postbank.bg) представя свои иновативни CRM решения за по-добро обслужване на клиенти на 15-тия финансов ИТ форум „Технологичната еволюция на финансовия свят“, организиран от ICT Media и ISACA-Sofia Chapter в хотел Шератон. Събитието събира представители на банкови и застрахователни институции, пенсионно-осигурителни компании, регулаторни органи, платежни оператори, консултантски фирми, лизингови къщи и др. Участници в панелите на форума са водещи международни и български ИТ специалисти, мениджъри на компании и консултанти. |
Днес Пощенска банка (www.postbank.bg) представя свои иновативни CRM решения за по-добро обслужване на клиенти на 15-тия финансов ИТ форум „Технологичната еволюция на финансовия свят“, организиран от ICT Media и ISACA-Sofia Chapter в хотел Шератон. Събитието събира представители на банкови и застрахователни институции, пенсионно-осигурителни компании, регулаторни органи, платежни оператори, консултантски фирми, лизингови къщи и др. Участници в панелите на форума са водещи международни и български ИТ специалисти, мениджъри на компании и консултанти.
Харис Мигдалис, директор „Информационни технологии“ в Пощенска банка, е сред основните лектори на събитието. Той представя последните ИТ решения и тенденции, които допринасят за подобряване на обслужването на клиентите, както и за улесняване и модернизиране на работните процеси.
„Финансовият сектор вече обслужва клиенти с висока финансова грамотност и очаквания. Въпреки по-ограничените бюджети в настоящата среда, винаги се стремим да бъдем иновативни, да използваме различни платформи за развиване на нови банкови продукти и да надграждаме съществуващите. Правим всичко това, за да отговорим на променящите се очаквания на клиентите и за да бъдем все по-близо до тях“, сподели г-н Мигдалис.
Още през 2011 г. банката стартира внедряване на нов интерфейс от следващо поколение, с който се осигуряват централизирани услуги на клиентите, изцяло модернизирано обслужване и максимално удобство. Внедряването е извършено успешно и през 2012 г. новият интерфейс е пуснат в действие. Част от уникалните му характеристики са електронни четци за карти, екрани, които оперират чрез докосване (тъч скрийн), дигитални химикалки, функции „drag&drop“ и др.
Сред успешните иновативни практики на банката е и виртуална карта в сътрудничество с Mastercard за интернет транзакции
http://www.postbank.bg/bg-BG/Individuals/03Cards/Virtual%20card%20MasterCard/.
През лятото на 2012 г. Пощенска банка представи и изцяло обновена платформа за електронно банкиране. Само три месеца след старта на e-Postbank http://www.postbank.bg/bg-BG/e-Postbank/ финансовата институция отчете отлични резултати - над 60% от потребителите с регистрация за онлайн банкиране са предпочели новата платформа и използват нея. Като цяло банката регистрира и 59% увеличение на клиентите, които използват онлайн платформата за извършване на транзакции.
Сред останалите участници в 15-тия Финансов ИТ форум са Българска народна банка, Комисия за финансов надзор, Борика-Банксервиз, KPMG България, Vivacom, IBM България, Visa Европа и др.
Пощенска банка с правно име „Юробанк България” АД е член на Юробанк Груп.
Юробанк Груп е европейска банкова организация със 71,3 млрд. евро активи, която предлага универсално банкиране в осем страни. Юробанк е втората по големина банка в Гърция, с водещи позиции в България, Румъния и Сърбия. Банката предлага ексклузивни решения за управление на активи в Кипър, Люксембург и Лондон и присъства на банковия пазар в Украйна.
Повече информация за Пощенска банка можете да намерите на www.postbank.bg.
Повече информация за Юробанк можете да намерите на www.eurobank.gr.
Източник: www.postbank.bg |
|