|
|
| 30 Април 13, 18:20
/ Автор: United Partners
|
Procter & Gamble, един от най-големите поддръжници на Българската федерация по спортна гимнастика, насочва вниманието към притеснителна статистика: висок процент от децата в България все още не практикуват спорт редовно |
Като част от кампанията „Благодаря ти, Мамо!“ в началото на годината Procter & Gamble проведе второ национално проучване, което показва, че голяма част от родителите вярват във връзката между спорта и развитието на децата, но изключително нисък процент от тях ще запишат детето си на спорт |
Procter & Gamble, компания притежаваща марките Pampers®, Always®, Ariel®, Bonux®, Lenor®, Duracell®, Head & Shoulders®, Blend-a-med®, Gillette®, и е един от основните партньори на Международния Олимпийски Комитет, е отдадена да насърчава детското развитие чрез спорта в България като продължение на кампанията „Благодаря ти, Мамо!“.
Като се стреми да подобрява повече и пълноценно живота на хората, P&G се ангажира да помага развитието на младежите в спорта чрез образователни събития, с цел окуражаване на майките да насърчават децата си да спортуват за по-добър живот.
Нуждата от такива инициативи се потвърждава от проведеното проучване от P&G в началото на 2013-та година след първата вълна на кампанията „Благодаря ти, Мамо!“. Резултатите сочат, че само половината от интервюираните деца практикуват спорт (44%).
Една четвърт от родителите, чийто деца не практикуват спорт, смятат, че липсата на интерес към спорта у деца е основната причина за това, че те не практикуват спорт. Друга четвърт от тях (18%) смятат, че техните деца са твърде малки, за да практикуват спорт или нямат достатъчно време за това (12%).
„Спортът е много важен за развитието на младежите и той трябва да е част от ежедневните занимания на едно дете. За това родителите са основна роля в мотивирането и окуражаването на децата си да практикуват спорт.“ – споделя Йордан Йовчев, зам. министър на Министерството на физическото възпитание и спорта.
По-голямата част от интервюираните родители (85%) смятат, че спортът е важен за развитието на тяхното дете. Въпреки това, само 12% от родителите, чиито деца не практикуват спорт, планират да запишат детето си на спорт в следващите 6 месеца.
В допълнение, P&G се наема да подкрепя младото поколение спортисти, подписвайки едногодишно споразумение с Българската федерацията по спортна гимнастика, за да подпомогне развитието на младите талантливи спортисти по пътя им към постигането на техните мечти.
* Проучването е изготвено от Market Links между 698 човека на възраст 18-55, национално представено в 7 района на страната и 4 областни града.
За Procter & Gamble
P&G се докосва и подобрява живота на 4,4 милиарда души по света, чрез портфолиото си от качествени марки. Водещите марки на компанията включват Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Pantene®, Gillette®, Fairy®, Lenor®, BaM, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Braun®, Ace®. С представителства в над 80 страни, марките на P&G са достъпни в повече 180 страни в цял свят. Моля посетете http://www.pg.com/ за последни новини и подробна информация за P&G и марките на компанията.
За Контакти: United Partners
Източник: www.united-partners.com |
|