Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Банки и финанси

Вземи в gLOG
02 Юни 13, 19:24 / Автор: www.visabg.com
Visa Европа стартира новата си маркетингова кампания Flow Faster в 19 европейски страни
Кампанията, която представя новите начини за плащане с Visa, тръгва и в България в началото на м. юни
София, 2 юни 2013 г. – Visa Европа стартира най-новата си комуникационна кампания в България и в още 18 европейски страни, сред които Великобритания, Франция, Полша, Испания, Италия и Германия, на 1 юни 2013 г.

Кампанията ще използва няколко комуникационни канала – масирана телевизионна, дигитална и външна реклама – за да достигне до 300 млн. възрастни в цяла Европа. В България фокусът ще бъде върху телевизионна реклама в праймтайма и атрактивни рекламни формати в най-влиятелните новинарски, лайфстайл и спортни сайтове.

Кампанията има три основни цели:

• Да повиши познаваемостта на новите решения за разплащане на Visa, като насърчи потребителите с по-голяма увереност да плащат безконтактно, мобилно и онлайн
• Да повиши стойността на бранда на Visa
• Да утвърди Visa като иновативна компания

Кампанията насърчава картодържателите да избират методи за разплащане, различни от традиционните. Например да залагат на карти Visa, ако до момента са предпочитали да плащат кеш кеш, или да изпробват новите възможности като безконтактни, мобилни и онлайн разплащания. Кампанията е различна на всеки отделен пазар, като е съобразена със степента на навлизане на новите технологии за разплащане във всяка от 19-те страни.

Мариано Дима, маркетинг директор на Visa Европа, каза:
„Visa предлага на своите потребители редица нови методи за плащане. Кампанията цели да представи удобството на нашите иновативни решения – плащаш така, както искаш, независимо къде се намираш. Новата Flow кампания е фокусирана върху позитивните емоции, които използването на нашите нови продукти и услуги поражда у хората. В телевизионната реклама тази идея е илюстрирана чрез възрастен човек, който става не само по-бърз и пъргав с помощта на новите ни предложения, но и се подмладява, докато бърза за рождения ден на своята внучка. През последните пет години нашата комуникация беше последователна благодарение на Flow кампанията ни. Усилията ни бяха добре приети от нашите потребители и се надяваме, че и новата кампания ще има същия успех.”

През последните шест години, от първото пускане на кампанията със слоган “Животът тече по-гладко с Visa”, плащанията с карти Visa се увеличават от 883 млрд. на 1,3 трлн. евро годишно. Съотнесено към всички разходи на европейците, това означава, че днес 1 на всеки 6,75 евро в Европа бива изхарчено с карти Visa спрямо 1 на всеки 9 евро преди старата на кампанията. За този период стойността на бранда Visa достига своя исторически връх. В наскоро публикуваното проучване Brand Z за 2013 г. Visa за първи път е посочена като една от 10-те най-ценни марки в света.
В това време Visa се превръща и във водеща сила в онлайн, мобилните и безконтактните разплащания. През 2012 г. сумата, похарчена онлайн с карти Visa в Европа, за първи път надхвърля 200 млрд. евро, с 16 % повече спрямо предходната година.

През последните години Visa еволюира от компания, фокусирана върху картовите плащания, в технологичен лидер. Комуникационната кампания допринася за това развитие, като повишава информираността на потребителите и налага новите методи за разплащане. Иновацията стои в центъра и на новата Flow кампания. Тя има за цел да представи новите продукти на компанията и да изгради увереност у потребителите по отношение на тяхното изполване. Кампанията е фокусирана върху това как се чувстват хората, когато използват Visa – защитени, уверени и окрилени – и ги насърчава да направят следващата стъпка в света на плащанията, за да стане животът им по-лесен и бърз.

За Visa Европа

Visa Европа е компания за технологични разплащания, собственост и функционираща чрез своите банки-членове и други доставчици на услуги за разплащания от 36 държави в цяла Европа.

Visa Европа използва последните иновативти технологии, за да създаде услуги и инфраструктура, които да позволяват на милиони европейски потребители, бизнес организации и правителства да осъществяват електронни разплащания. Нейните членове са отговорни за издаването на картите, привличането на нови търговци и определянето на таксите, които ползвателите на услугите заплащат.

Visa Европа следва бизнес модел на големи обеми и ниски разходи. Основната й цел е да обслужва своите членове. Реализираният финансов излишък се реинвестира в дейността на компанията и се използва за натрупване на капиталови резерви. През последните шест години Visa Европа е вложила над един милиард евро в нови технологии и инфраструктура.

За 12-те месеца до края на юни 2012 г. тези карти са използвани за извършването на покупки и за тегленето на пари в брой на стойност над 1,8 трлн. евро. Общо 14% от потребителския разход, направен на мястото на покупката в Европа, е извършен с карти Visa, а повече от 80% от тази сума е изхарчена с дебитни карти Visa. За същия период онлайн разплащанията с карти Visa в Европа за първи път надхвърлят 200 млрд. евро (достигат 212 млрд. евро) и днес съставляват повече от 20% от обработените трансакции на компанията.

От 2004 г. Visa Европа е независима от Visa Inc. и притежава изключителен, неотменим и постоянен лиценз за Европа. Двете компании работят в партньорство, за да гарантират глобалните разплащания с карти Visa. Като силно ангажирана европейска платежна система Visa Европа е в състояние да отговаря бързо на специфичните пазарни нужди на европейските банки и техните клиенти - картодържатели и търговци на дребно. Тя работи за осъществяване целта на Европейската комисия да създаде истински вътрешен пазар за плащания.

За допълнителна информация, моля посетете www.visaeurope.com

Източник:
www.visabg.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1115