|
|
| 03 Юли 13, 13:04
/ Автор: Комуникационна агенция PRoWay
|
ИНТЕРПРЕД-СТЦ София беше отличен за „Принос към зелената идея” |
Отличието беше връчено на церемония за годишните награди на b2b Media „Най-зелените компании в България 2012 г.“ |
Отличие за „Принос към зелената идея“ получи ИНТЕРПРЕД-Световен търговски център София на специална церемония по награждаването на „Най-зелените компании в България 2012 г.“. Общо четиринадесет компании бяха наградени от b2b Media в различни категории за зелен бизнес.
“Радваме се, че усилията, които полага ИНТЕРПРЕД-СТЦ София в полза на зелената идея, получиха своето признание. Убедени сме, че зелената идея трябва да бъде мисия за всяка една компания, която мисли за бъдещето и за условията, в които ще живеят следващите поколения”, коментира Лора Влахова, пълномощник на изпълнителния директор на ИНТЕРПРЕД-СТЦ София. Световният търговски център в София организира и участва в различни зелени инициативи, които подпомагат учстойчивото развитие на бизнеса и същевременно се грижат за опазването на околната среда.
Компанията има разработена програма за разделно събирането на празни тонер касети и предаването им за рециклиране, както и програма за събиране на излезли от употреба батерии. ИНТЕРПРЕД-СТЦ София участва в световната инициатива PARK(ing) Day: през септември 2012 година едно от паркоместата на световния търговски център беше превърнато в зелено кътче за почивка и отмора.
Националният конкурс „Най-зелените компании в България”, организиран от b2b Media, се проведе за трета поредна година. Основна цел на конкурса е да се превърне в ежегодна традиция, която да мотивира българските компании да развиват зелен бизнес и да инвестират в екологични политики.
За ИНТЕРПРЕД - СТЦ София http://www.wtcsofia.bg/za-nas/
За допълнителна информация:
Стоян А. Стоянов
Partner&PR Manager
PRoWay Communications Agency
Моб. тел.: + 359 (879) 646 648
+ 359 (888) 889 811
E-mail: stoyanov@proway.bg
Източник:
Комуникационна агенция PRoWay
|
|