Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Общество

Вземи в gLOG
19 Юли 13, 18:24 / Автор: Пощенска банка
D2 срещу трафика на хора във Варна и Бургас
Националната кампания за превенция на трафика на хора с цел сексуална експлоатация под мотото PLAY 4 CHANGE продължава на 19 и 20 юли 2013 г. с мащабни събития във Варна и Бургас.
Националната кампания за превенция на трафика на хора с цел сексуална експлоатация под мотото PLAY 4 CHANGE продължава на 19 и 20 юли 2013 г. с мащабни събития във Варна и Бургас.

На 19 юли от 20 ч. в Морската градина пред Пантеона в Бургас ще се проведе голям концерт с участието на музикантите от D2 и млади местни банди. В допълнение към музиката ще има изпълнения на ролери, хип-хоп танци и уъркшоп, боди арт, йо-йо демонстрации, графити.

Събитията във Варна стартират още на 18 юли със състезание по стрийтбол, което ще се проведе в двора на ВТГ „Г.С.Раковски”. Спортните изяви ще продължат и в петък в общинския спортен комплекс „Морска градина”, където още от сутринта започва състезание по футбол. През двата дни ще има и фотоизложба на тема „Превенция на рисковото поведение сред деца и млади хора”, графити и улични рисунки, йо-йо демонстрации, хип-хоп. Големият концерт в града ще се проведе на 20 юли в 20 ч. в Морската градина при Амфитеатъра под Пантеона, отново с участието на D2.

Всички събития, част от кампанията PLAY 4 CHANGE, се организират в морските градове от Пощенска банка (www.postbank.bg) и Националната комисия за борба с трафика на хора (www.antitraffic.government.bg) със съдействието на местните общини и местните комисии за борба с трафика на хора. Кампанията стартира на 28 юни с голям концерт в София.

Целта на кампанията PLAY 4 CHANGE е чрез различни инициативи, насочени към младите хора, техните родители, приятели, учители и близки, да информира за проблема и рисковете от попадане в трафик на хора.

Официални партньори на кампанията са и Нов български университет, Sport Depot и Pepsi.

България е основно страна на произход, транзит и в някои случаи – крайна дестинация на жертви на трафик на хора. Статистиката през последните години сочи, че най-големият процент пострадали от това престъпление български граждани, са били жертва на сексуална експлоатация. През 2012 г. идентифицираните жертви на трафик на хора с цел сексуална експлоатация са 574. Броят им през 2011 г. е 404, а през 2010 г. – 375.

Трафикът на хора е сериозно престъпление срещу личността, човешките права, достойнството и самочувствието, нарушение на общочовешките етични норми и морални ценности. Трафикът на хора е и едно добре организирано и изключително доходоносно криминално деяние, което носи огромен приход на извършителите.

Повече информация за отделните събития можете да намерите на:
www.antitraffic.government.bg
www.prevencii.com
www.facebook.com/PostbankBG

За Контакти:Ернеста Русева, Национална комисия за борба с трафика на хора
тел.: 02/ 807 80 50
e-mail: e.rousseva@antitraffic.government.bg

Илияна Захариева, началник отдел „Корпоративни комуникации”, Пощенска банка
тел. 02/81 66 100, e-mail: IZZaharieva@postbank.bg

Източник:
www.postbank.bg

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1048