София, 1 август 2013 г. – LG Electronics (LG) представя своята нова бранд иден-тичност, в която централно място заема посланието „It’s All Possible” („Всичко е възможно”). Обновената комуникационната стратегия на компанията отразява както стремежа на LG да предоставя на своите клиенти неповторимо изживяване, така и настъпилите промени в технологиите и потребителското поведение през последните години. Новата тема „It’s All Possible” е израз на желанието на LG да вдъхне на клиентите си увереност и да им даде поводи за усмивка.
Новата бранд идентичност и комуникационни послания на LG са разработени в унисон с цялостната стратегия на компанията, за да утвърдят позициите й в усло-вия на силна конкуренция на глобалния пазар. LG се стреми да очарова своите клиенти с уникални продукти, ориентирани към техните нужди и желания. Ком-панията черпи вдъхновение директно от потребителите и търси начини да напра-ви ежедневието им по-лесно и приятно.
В надграждане на популярната „Life’s Good” идентичност на LG, новото послание на компанията ще бъде представяно по унифициран начин на глобално равнище по всички канали за комуникация, включително телевизия, печатни издания, дигитални медии и външна реклама. То дебютира днес на видео стената на LG на Times Square в Ню Йорк и на сайта на компанията www.LG.com. Занапред новата комуникационна тема ще е неразделна част от дейността на компания. Тя ще бъде отразена и по време на представянето на смартфона LG G2 на 7 август.
„Новата ни бранд идентичност и комуникационни кампании ще насърчат публиките да възприемат LG не просто като производител, а като катализатор на позитивни промени,” каза Ки-уан Ким, изпълнителен вице президент и глобален маркетинг директор в LG Electronics. „За да създава продукти с добавена стой-ност, които внасят удобство и наслада в ежедневието, LG търси вдъхновение от реалните потребители по света. “It’s All Possible” има за цел да затвърди репутацията ни на компания ориентирана към хората, която може да дари клиентите си с поводи за усмивка.” |